Monday, March 17, 2014

Wajah2 Vivie..

Ni wajah2 Vivie terbaru, hehe.
Manja sangat budak ni. Tapi cengey ngan anak2 buah dia, huhu.

Tengok tanda atas kepala Vie ni....mcm bentuk apa ntah. Mcm tanda atas kepala ulaq tedung pun ada, huhu...
Ntah naper tetiba jer buat muka gini bila nak amek gambo dia.
Sejak 3-4 hari ni....telinga Vie asyik gini aje. Mcm ada cengkenik kat telinga jer. Rupa2nya bila abg cek tengok...telinga dia ada luka sket. Mmm, patut ler..
Manja ler kunun, bluek!!!
Vivie masammm...
Hehe...takde citer apa pun. Saja jer nak letak gambo kucing peliharaan kitorang ni.
Rimas aku ngan citer2 susulan terbaru yg keluar pasal kehilangan dan misteri pesawat MH370 tu.
Bertambah berbelit, sembelit dan keluar mcm2 versi. Dan paling aku menyampah.....bila orang berbalah tuding kata orang ni salah...orang tu salah....Tetiba melibatkan politik pulak, eiiii!!!

Ntah ler orang Malaysia ni....apa2 tragedi besar semua ada tuduhan melibatkan politik. Lahad Datu, MH370....kemarau sampai air terpaksa dicatu.. Astaghfirullah, takde ler rasa nak bersatu langsung. Sama jer dua-dua puak parti politik besar kat Malaysia ni. Padan ler pulak...ramai sgt yg suka klik kongsi mende2 yg boleh memecah belahkan umat ni kat fesbuk.

Nota ALONA:-
~Layan kucing boleh tenangkan hati....haiwan kesayangan Rasulullah.

3 comments:

Zura@Iwan said...

comey Vivie ni..hehe..

ya la kak..tanda mcm ular tedung kan..
patut cengey ni..hehe..

aha kak..knp la org mesia cenggini
apa2 hal kaitan ngan politik..
mls nk amik taw...
kita doan semoga MH370 slmt yg penting kan..

wantie said...

amboi vive chengey ngan anak anak nakan yer... jgn lah..jadi aunty kena baik tau...

Kesuma Angsana said...

comey but KA kan penakut kucing2 ni sikit !