Thursday, November 15, 2012

Si comel

3 ekor budak bulu yg kitorang bela ni mmg baka kucing biasa aje. Kucing kampung. Tapi kitorang sayang kat budak2 ni.
Hensemnya Togey ni, kan..heheh..
Tapi tu laa...togey ni tak tau laa dia alergik apa sampaikan ada mcm kurap tp bukan kurap doktor kata. Tak menjangkit pun kat Nami & Vee walaupun bila petang kitorang dh masukkan semuanya dlm satu kandang. Doktor kata alergik dan tak tau nk bg ubat apa dh selain dari suntikan, spray sapuan, ubat makan. Pantang makan seafood dan ayam?? mm...nk makan apa pulak?? nasik kosong? roti?? mm...sian. Sedangkan tuan dia nk diet nasik pun takleh nk buat... hoho.
Vee...yg manja, tak kisah pun orang nk tepuk punggong dia. Ngiau marah tp dok situ lagi suka kena gomol, hehe..
Vee si mamak. Mana tak mamak....jumpa dia masih baby kat kedai mamak...kuat makan dan perut pun dh boroi, ish..ish..
Nota ALONA:-
~Gambar Nami takde psl dia ni sangat tidak mesra kamera, huhu..
~Entry sampingan jer ni, hehe..

5 comments:

Nad @ MamaZN said...

Saya tkut kucing! =P

Gieyana said...

bestnyer kak...sy mmg suka sgt kucinggg..dok plan nk bela tp tkut susah lak psl jrg dok kt umah...

Gieyana said...

cmeyyy sgt semua kucing kak tue..kalau ler dpt sy gomoi..aihhhh....:-)

wantie said...

Comey...kucing ayah tu kan kucing siam. Beranak 6 ekor. Last sekor je jadi kucing siam. Ayah buat kandang besar kemain tuk dorang.

Eksyen kucing siam ni.panas sikit tak leh. Takkan nak kena bubuh air cond kot. Hahaha

Zura@Iwan said...

haizz kak..sy x suka sgt kucing..adeiii, kdg2 sy leh lari....geli nk pegang kucing..sorry ye kak....bkn mksud sy apa2 ...sy cuma gtaw jujur..huhu