Tuesday, November 13, 2012

Mana tumpahnya kuah??

.......................kalo tidak ke nasik??
Itulah yg terjadi pada anak2 aku. Semuanya suka games tak kisah laa kat hp, kat pc. Sampaikan kat hp nokia yg basic tu pun dorang leh main game yg mcm cacing tu, ish..ish..
Ikut perangai sape ni??
Hmm...sape ke lagi kalo tak perangai abah dorang ni. Tapi abah dorang dh slow dh laa. Dah lama sangat tak usik PS2 walaupun masih teringin nk memiliki PS3 atau Xbox kalo lalu kat kedai gamers ni, ish..ish..
Skang ni...PS2 selalunya along ler yg bukak. Melayan game PERSONA...(mcm perkataan melayu jer).
Siap ada rujukan yg dh diprint tu...ish..ish..

Nota ALONA:-
~Masa entry ni disiarkan di arkib Cintamaniszlite ni....kitorang dalam perjalanan balik Bentong.
~Kemudian akan bercuti bersama keluarga kecil kami ke negeri kelahiran arwah mak aku, InsyaAllah..

1 comment:

Zura@Iwan said...

salam kak..lama x dtg sini...

zura PS2 tu iwan pun x pakai dah..haha....tggu irfan bsr kasi dia layan plak..hehe