Sunday, November 4, 2012

Selamat Hari Lahir 58...Ayah

04.11.2012
Ahad...

Hari ni hari ulangtahun kelahiran ayah yg ke 58.
Seperti Angah, Akiss & aku sendiri....tahun ni jgk adalah kali pertama hari ulangtahun kelahiran kami tanpa ucapan berserta iringan doa yg tulus dari mak.

"Ayah, kasih syg kami pada ayah juga tak berbelah bahagi. Kami semua sayangkan ayah.
Sempena hari istimewa ni....sudah tentulah kami doakan yg terbaik utk ayah".

Gambar2 di bawah adalah ketika kitorang sambut hari lahir ayah lebih awal iaitu pd 30/10 di Restoran Mc Donalds sebelum jam 9 malam. Sempat lagi dpt harga murah, hehe...
Sambut awal ni bkn apa...sebab ayah dh nak balik Bentong keesokan harinya (31/10)....Ayah kata umah tak leh tinggal lama2, mm.. Tu yg awal 4 hari jgk laa sambut hari ulangtahun ayah ni.
Sambut besday atuk...tp along takde laa. Dia kan kat hostel.
Kalo mak ada lagi........mak mmg suka jgk gi Mc Donalds ni tapi tu laa.....mak tak makan makanan lain kat sini melainkan kentang goreng aje. Mmmmmm, kenangan...kenangan...
Ayah lak kalo ke Mc Donalds...ayah lebih suka makan ayam goreng...
Kami sentiasa mendoakan kesejahteraan ayah.
Nota ALONA:-
~Terasa keluarga ini semakin mengecil...

1 comment:

Zura@Iwan said...

selamat ulangthn kelahiran buat ayah kak...

semoga pjg usia dan dmurahkan rezki...amin