Wednesday, November 28, 2012

Mata ku letih.....

Hmm...minggu ni mmg menjadi minggu yg sangat sebok bagi aku....juga suami dan anak2 jgk. Nk urus mcm2 hal, mcm2 urusan. Nak kena menghadiri kursus fotografi lagi (wlpn 2 hari tp mmg letih), nk menyiapkan album Mai jugak......
Mata mmg dh letih. Sangat letih. Gi Melaka ari tu pun tak letih mcm ni, mm..
Nak bayar puasa nazar pun lom berkesempatan lagi.
Kain baju yg tak berlipat kat umah aku ni dh menimbun balik walaupun anak2 ada melipat pakaian dorang masing2.....adoii....
Masak pun ala kadar aje...simple2 sgt lauknya asalkan kenyang. Mujur suami & anak2 aku ni jenis tak cerewet nk makan nasik sampai kena ada 3-4 lauk pilihan dlm hidangan.....
Gambar ini diambil menggunakan kamera hp milik Akiss yg telah dibeli pd 19/11/2012 hari tu. Gambar ni telah diambil dari dalam alza di cermin hadapan yg mempunyai lapisan tinted (atas), hehe...Lokasinya di SEPAKAT masa amek along abes kursus motor ari tu.
Nak topap kredit kedua2 nombor hp aku tu pun tak berkesempatan lagi. Elok ler pulak 2-2 nya tamat tempoh hari yg sama tu!!!
Boleh jer nk topap online guna maybank2u tapi takmo laa sentuh duit tu aje. Kalo dh sentuh keluar kang...nk sentuh masuk semula tu agak payah sket, kan...hehe.. Dah laa baru2 ni pun dh bawak keluar utk belanja gi Melaka. Tgk laa esok kot2 leh curi2 masa singgah kedai nk topap hotlink & digi tu. Tak leh ler lagi nk balas sesape yg hantar sms kat aku wat masa ni, hehe..

Semalam (27hb), gi kursus fotografi pun aku belasah aje drive kancil ngan roadtax tamat tempoh (baru sehari tamatnya. Isnin semalam 26hb last day), mm....

Nota ALONA:-
~Nak taruk ubat titis mata.....takde pulak dlm peti sejuk tu dh. Aii, kena beli lain ler esok, weh!!!!
~Kepala ni pun mcm tengah bengangggg aje. Bukan bengang nk marahkan orang tu...tp mcm rasa berattt aje kepala ni, mm...Ada kena mengena ngan urat mata laa ni. Mata dh letih tp dok paksa2 jugak edit gambar, tgk fesbuk, tgk blog....huhu...

8 comments:

siti fatimah said...

memang letih la kak. tengok akak jenjalan pun dah tau akan letih. tak pe rest k.

el said...

w/pun akak x keje cam kami..tp akk sure 18x ganda letih dr kami hahahahaha..

atty's said...

Kena dptkan rest yg cukup tu lona..
kalo dpt massage,.lepas tu lelap dalam 3-4 jam.mesti segar balik

Rinna said...

Paling tak suka melipat baju.. abis cam no kalau tak lipat menimbun laa jawabnyaa..kan

si cantik matahari said...

keja rumah meninbun.. memang xpernah habis.. walau xbekerjaya tetep tapi byk urusan perlu dilakukan.. cuba rehatkn mata tu dgn hirisan timun.. sejuk... je.. layan.. (boleh tido lena. tapi dlam mata tu nk segar mmg kena juga lah titis eyemo sikit..

Gieyana Muhamad said...

Sm ar ngan sy akak..this wk sgt sibukk n balik umah pon pkul 9mlm...umah rs mcm tongkang pecah n kemas2 skadar yg termampu...:-)

Kesuma Angsana said...

rehat2kan diri dulu ye !

ieda said...

rehat2 dulu kak

bahaya kalau drive rodtax x der nie ekeke .. silap hb ada org tunggu depan ekeke ..;)

kak sakit mata jgn tunggu lama
kena ke klinik nanti merebak .. bahaya