Friday, November 2, 2012

Page view Cintamaniszlite tertinggi......

Kat blogger.com kan kita leh tgk view count....tapi aku sendiri pun tak tau camne dorang buat kiraan tu, huhu...Ada sesape yg tau? leh ler bgtau kat ruang komen tu, ye...hehe..
Malam tadi saja laa tgk2....
Melalui sumber dari nuff dan feedjit.....aku leh dpt tau entry dari Cintamaniszlite yg paling byk orang dok masuk tengok adalah seperti di bawah ni.....
Leh klik utk tgk jelas sket, hehe..
Keyword yg dicari sehingga menyebabkan ramai TERmasuk melawat ke cintamaniszlite ni adalah................... seperti yg dibulatkan di atas tu, huhu...
Entry yg paling ramai masuk utk menjengah kat Cintamaniszlite ni adalah sebanyak 11691x ...fuuuuu, tak sangka..tak sangka...berbelas ribu masuk tgk page ni, mm..

Bkn apa yg teruja sgt ni, hehe.. Pasalnya, entry dalam Cintamaniszlite ni biasa2 aje. Perihal diri sendiri aje. Mana yg leh dikongsikan akan aku ceritakan utk simpanan di sini. Tak banyak hal2 luar yg aku masukkan utk Cintamaniszlite. Apa yg aku ceritakan & yg aku simpan termasuk pautan lagu2 dari youtube, doa2, potongan ayat, copy & paste artikel dari blogger lain......semuanya berkaitan dgn aku. Sesuai ler ngan namanya pun Cintamaniszlite dan pengisian ringannya tentang Hikayat & Hakikat....Sewaktu & Sesuatu...
Yang berat2 biarlah disimpan dalam HATI.. 

Nota ALONA:-
~MEMIKIR, menimbang2 pro-kontranya....

7 comments:

Nad @ MamaZN said...

Wah, hebat ni penangan pemanggang ajaib

dwaty said...

wah... ramai juga yang cari pemanggang ajaib... hehehe

wantie said...

tak pernah check . tak tau la berapa ketul yang datang jenguk blog t ni.

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

cayalah! ramai tul peminat pemanggang ajaib ye..

Kesuma Angsana said...

hebat tu mmg ajaib betul hehehe

Rinna said...

Waa caya laa.. Ina.. ramai pengunjung tuh.. :)

Zura@Iwan said...

wahhh...page view tkinik akak psl pemegang ajaib ye..hehe