Saturday, July 21, 2012

Makan Mc Donald...

20hb Julai 2012
Jumaat

Along boleh balik umah. Diberi peluang utk berpuasa, berbuka dan bersahur bersama keluarga di rumah. Seperti biasa...sebab dekat jer...aku amek sendiri along selepas amek angah dan akiss balik sekolah jam 12  tengahari td.

Kul 6.00 petang...aku keluar ngan akiss ke Taiping Sentral. Nak beli Mc Donald. Dh janji ngan dorang. Bkn takleh oder melalui Mc Delivery tp disebabkan aku nk guna kupon Foldover beli 1 percuma 1....maka kena lah gi beli terus kat restorannya tu.

Aku beli satu foldover tp leh dpt free 1 (utk aku ngan abg)...yang lelain 2 set spicy chicken deluxe utk along dan angah, 1 set mcnugget utk akiss. Dh beli terus balik. Mmg ramai orang yg keluar petang tu...
Dh lama tak beli 'take away'...
Sorang satu...
Makan kat umah aje. Abg baru balik keje, baru sampai umah kul 5.30ptg....tak larat nk terus ngikut aku gi Mc D, hehe.
Tp makan kat umah lebih nikmat sebenarnya, hehe. Maklumlah suami aku ni mmg tak suka minum air gas. Kalo makan kat kedai makanan segera ni mesti nak oder air kopi panas jgk. Disebabkan kali ni minum kopi kat umah...dh leh jimat ler sebab kalo air kopi kat Mc D kan mahal, hehe. Minum kopi kat umah lagi sedap sebab aku bancuh kopi abg penoh ngan kasih syg, hihi..

Ada pulak bubur kacang ijo durian yg kak ina jiran sebelah umah aku bagi sebelum aku keluar petang tu, mmm...Sedap sgt laa makan menjamu selera ngan set Mc D ni. Dh tak ingat nasik dh laa, kan..

Nota Alona:-
~Selamat berpuasa di bulan Ramadhan 1433H. Alhamdulillah, bertemu lagi bulan yg penoh keberkatan ni.

2 comments:

attyfir said...

jeles ni,alona dpt makan bubur doyan..

el said...

perghhhh bubur doyan tu enak bangat