Monday, July 1, 2013

Aktiviti 30/6

30.06.2013
AHAD

Elok pulak ye...pengakhiran hari utk bulan Jun ni pada hari Ahad, huhu.
Ok, simpan citer lagi.
Pagi tu dh selesai jumpa mesra ngan Nad sefamili...kitorang gi Pasaraya Hari Hari jer pun. Nak cari kemeja along. Sbb dh penah tertengok hari tu...kemeja kat situ lebih murah dari The Store dan berkualiti jugak kainnya..Cuma jenama dia jenama biasa2 aje lah.

Masuk jugak Watson...cari vitamin.
Lepas tu...terus gi jengok along. Nak serahkan kemeja yg baru dibeli td dan kamera D60. Along nak bawak gi dinner nanti.
Lepak2...sembang2....
Tukar2 citer....
Abahnya malu2 bila ibu citer hal2 comey abah dorang, kehkeh....
Balik umah...siap2...
Kul 1 gi kenduri pulak.
Balik umah...akiss pun sambung kemas barang2 dia.
Aku tido jap...letih semalam tak abes lagi, hihi.
Kul 3 lebih. Dh zuhur...siap2 utk hantar akiss balik hostel.
Singgah makan mee goreng dan nasik daging merah kat sebuah gerai di Selinsing.

Nota ALONA:-
~Malam ada jemputan majlis adik ipar yg diadakan kat umah mentua. Mm....dua hari laa nampaknya dapur aku berehat, hehe..

5 comments:

Nad MamaZN said...

Weekend yg penuh dgn xtvt :)

Td otw balik kt changkat jering
Ada nmpk 1 kedai makan tu namanya mak unggai
Yg akak slalu p tu bukan yg kt situ kan?

ibuayu said...

Walaupun suri rumah sepenuh masa busy betul akak tgl lona ni hehe

atty's said...

apalah citer pasal abah diaorg tu ye. :)

Zura@Iwan said...

amboi...
abahnya malu2 citer psl kecomelan abahnya ye..haha..

Kesuma Angsana said...

hehehe sweetnyer abah tu !