Tuesday, July 30, 2013

Kerna salah aku...

Hmm...aku dh buat silap...
Ye lah...manusia mana yg tak penah wat silap kan?? Tp tu laa...kesilapan ni berulang. Baru jer buat silap ari tu. Kali ni TERbuat lagi. Mana ler tak bising BOS aku tu...mm. Kalo aku kena pecat pun...takpe laa. Buat keje tak amek betul2 perhatian mcm ni laa...kan..

Tak pasal2 ari ni pagi2 lagi gi Penang. Nak cepat punya pasal...terus masuk tol Kamunting tu. Selalunya kalo nk gi Penang...kitorang masuk highway ikut Bukit Merah, huhu..
Atas jambatan...dh selesai dh...Tak tau laa bila mende tu nak siap dan dihantar kurier ke umah semula, mm..
Itu laa ye, bisnes ni mmg macam2 dugaan. Kitorang ni tak penah ler kena lagi pelanggan baling campak album dh siap depan2 mata. Tu kalo boleh nak elak tu. Leh jejas reputasi...leh jejas semangat jugak.

Kesilapan aku kali ni....disebabkan silap satu huruf aje dlm ejaan nama..abes kena gi repair album utk page yg terlibat. Kesilapan kali ke-2....

Dh kol pelanggan semalam. Mintak maaf sebab tak dpt nak serah album masa hari raya. Tak berani nak janji album tu leh siap diperbaiki ke belum minggu depan sebelum hari raya. Tapi hati ni mmg laa berdoa agar album tu leh siap diperbaik secepat yg mungkin. Kesian kat pelanggan yg dh tertunggu2 nak tengok album dorang.

Aku akui...mmg silap aku. Dh rasa kecut betul hati aku skang ni...mcm kena rendam ngan air perahan limau nipis aje. Sebab aku ni tak suka nk buat silap...tp bila dh terbuat jgk ni...tak tau laa mcm mana punya ralatnya, kan..

Disebabkan kesilapan tu...tak pasal2 kena gi Penang perjalanan pegi balik makan masa dekat2 3 jam hanya kerana urusan tak sampai 10 minit!!!!! Mmg tak singgah mana2 pun. REKOD!!

Nota ALONA:-
~Terima kasih abang...

8 comments:

el said...

mende nak jadi kak
xpelah lau kita x wat salah cm mn kita nak perbaiki diri..manusia xsemua perfect..el ni pun acapkali gak buat benda salah yg sama..bila dah lama2 tu cam dah alert..

silap satu huruf je..satu gambar je kut..bkn kena hantar proposal tp customer tu dah bayar..kenalah buat balik kan kak..nti kureng reputasi akk nti

Kesuma Angsana said...

sabar jelah, xde manusia yg tak buat silap kan !

AzieFirdaus Kamarudin said...

Azie fhm perasaan akak.bkn sng keja mcm akak nih.azie dulu pun buat design kak jd typo suma tu mmg x le silap.mmg nak kena check btl2 supaya x da silap tp kita kan manusia biasa,tak lari dr buat silap…hehe

Rinna said...

Semua itu dugaan dibulan pose.. byk2kan bersabar yer..

mama leen said...

aduh sabar je la kak...

Nad MamaZN said...

Benda dh nk jd...
In shaa Allah pasni takde kesilapan ketiga :)

ibuayu said...

dugaan..adatlah dlm kehidupan takde yang sempurna..jgn sedih2 ya

wantie said...

dugaan di bulan puasa ni kak. adoi kak..ayat sampai kena rendam ngan air limau nipis gitu..