Wednesday, July 17, 2013

Terkebetulan....

Lepas Maghrib pd Ramadhan ke 6 ari tu...kitorang berdua keluar gi TESCO. Ada mende nak dibeli...antaranya oat 3 in 1 abg dh abes. Esok nk sahur takde oat dh...huhu. Miss lagi laa tarawih.

Tapi sebelum tu aku ajak abg naik ke Taiping Sentral...nak tgk baju melayu utk abg kat Kamdar..
Ada pulak acara Miss Malaysia Earth ni berlangsung. Ari ni utk dorang keluarkan bakat dorang dlm persembahan...tak kisah laa nyanyi ke...menari ke...cenggitu laa ikut apa yg aku paham, huhu.
OTW nak naik eskelator...sempat ler snap gambar ni. Mgkn pemenang tahun lepas kot. Sama jer muka dia ngan gambar tu.
Dh naik tingkat satu...singgah jap amek gambo dari atas. Tak ramai sgt laa. Dh dibuat pada hari Isnin..pastu bulan Ramadhan lak kan..Masa ni orang Islam masih ramai laa gi tarawih. Dekat2 nak raya nanti...ramai yg gi shopping pulak, hehe. Biasalah...ada yg kata...shopping siang letih. Tu yg gi shopping malam. Aku ni pun...sama laa, hahhaa..
Dok lepak sini kejap tengok fotografer yg ada kat depan pentas tu..Mak aiii...teropong dorang..dasat2. Speed light dorang pun...Mesti gempak gambo dorang..
Lepas tu...gi naik tangga lagi..baru sampai KAMDAR.
Dh belek2 baju melayu...tp takde kaler yg kitorang dok cari tu..alahaii..
Turun semula...eh, singgah lagi tang sini..
Sbb nk tgk peserta ni menari...dh nama pertandingan ratu cantik, ye dak....pakaian dorang pun ala2 aje laa, huhu.
Tak lama pun...turun eskelator...terus jalan gi TESCO.
Baru laa gi membeli barang2. Dh selesai...siap singgah Cosway nk beli pati jus.
Lalu kat Bintang Fashion...nampak ada stok baru baju melayu..Jahitan kemas jgk...tp takde kaler yg dicari.
Terus balik..

Sampai umah lebih kurang mcm kitorang gi tarawih 8 rakaat kat Masjid Jamek Kamunting jugak, hehe..

Nota ALONA:-
~Buat entry ringkas2 aje..asal bersimpan gambar ni, :p

5 comments:

el said...

amboi sib bek malam depa tu nari2..pakaian bkn main sexy hehe

el pun suka sopin malam..siang2 mmg xlarat haha

Nad MamaZN said...

Bulan puasa dibuat mende camni
Cam xkena waktu jek
At least hormat la sket

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

betullah.. shopping siang bln puasa mmg meletihkan..

re: cerita pasal musibah tu terlalu peribadi nak akak ceritakan dlm blog atau fotopages.. tp kalau kwn dah kenal lama tanya.. akak cerita jugalah.. tp nak kena cerita dari A ke Z tu mmg berjela2 jugakla.. kalau tak cerita nanti ada yg tak faham cerita sebenar.. tp ceritanya mmg sangat2 menyedihkan & menyayat hati keluarga kami.. dgn segala tohmahan dari masyarakat yg tak tau hujung pangkal kejadian.. apa2pun.. Allah maha mengetahui segalanya.. yg benar tetap benar.. syukur alhamdulillah semuanya dah selesai.. insyaAllah kalau fazlina nak tau cerita sebenarnya.. ada masa akak ceritakan kat fb ye..

Zura@Iwan said...

sabar je kan..bln2 ramadhan ada je buat pertandingan ratu2 ni..hehe..

betui kak..nk menyopping time siang mmg letih.tk leh minum...haha..

mama leen said...

kalau balik kg selalu gak pi TS