Wednesday, July 3, 2013

Sejenak...

Nak simpan ni pulak.
Utk diri sendiri....utk perasaan sendiri..
Doa adalah senjata diam orang2 Islam..
Sape laa aku ni nk nasihat2 orang, kan. Mcm aku ni...layak nasihat anak2 aje laa. Sbb sedar laa kan, aku belajar pun takat SPM jer. Org skang ni tak tengok pengalaman sangat kalo bab bagi pendapat nasihat menasihat orang ni. Org tgk kelulusan tinggi mana aje, huhu.
Alhamdulillah, masih ada orang di sekeliling yg sgt menyayangi aku. Mereka yg membuat aku jadi kuat. Walaupun mak dah tiada....tetapi semangat mak sentiasa di sisi.
Nota ALONA:-
~Senyum adalah satu semangat. Tak percaya...cuba senyum, :) Sambil mengingati perkara yg pernah menggembirakan hati kita.....
**senyum tatkala punya masalah membuatkan hati kita yg kuncup tadi akan mengembang dan mendatangkan satu getaran semangat dlm diri. Kredit utk pencipta imej2 di atas...terima kasih.

7 comments:

el said...

sama lah ngan el kak..mcm xlayak je nak bagi nasihat2 kt org lain..kita ni pun ada kekurangannya jugak kan..

anak2lah yg penguat hati kita semua

Nad MamaZN said...

Saya setuju sgt nota alona kaler merah tu huhu

Gieyana said...

senyum..happy go lucky...n sentiasa positive..insyaallah ceria n bahagia..:)

wantie said...

kekadang kita bagi nasihat org ingat kita kay po chi..

last nasihat je kat diri sendiri.

Zura@Iwan said...

smile...
peacee!

thks sharing kak...

sm la sy bkn pandai nasihat2 org...hehe

adrianna syaz said...

Yg no 3...betui2...sya pun takat spm je..tp kita ada kelebihan masing2 kn?senyum2 slalu..

salam kenal,sya foloblog cinta manis..jika sdi,snggah blog sya ya..:D

Kesuma Angsana said...

gd one.. tq share with us yer