Tuesday, July 23, 2013

Baru baca...

Ni novel yg lambat aku abes baca disebabkan aku baca sambil buat keje, hehe.
Eh, camne tu?? Camni....aku baca novel ni bila aku rasa dh tak leh tahan mata asek dok ngadap skrin komputer aje, kan..
Bkn pasal citer tak best...tp disebabkan keje aku lebih utama. Tempoh nak kena bagi siap tu terhad sgt.. Ikutkan hati..nak ngadap aje novel ni sampai abes, kehkeh..
Ni laa novel tu. Tajuk dia yg jadi highlight, huhu..
Mengenai novel ni...
Tajuk tu dh ok. Menarik perhatian blogger mcm aku ni (walaupun aku dh kawen, hihi)..cuma bagi aku..awal sgt pulak dia kena kawen ngan anak majikan dia.
Citer novel cinta ni biasalah...nk menarik perhatian pembeli dan pembaca mesti hero dia orang kaya2, ensem tu tentu kena ada...huhu.
Jalan citer seperti sudah dijangka laa...sebab dh byk kat pasaran skang ni novelnya heroin jadi maid pastu kawen ngan majikan atau ngan anak majikan. Koleksi novel aku...ada 4 kisah heroin yg jadi maid dan bernasib baik cenggini, huhu.

Tapi...kelainan tu tetap laa ada kan. Cuma jalan citer lebih kurang aje laa.
Aku tak reti nk bagi bintang kat novel yg dh dibaca mcm sahabat blogger aku sorang ni...Rinna Manja.
Sape yg mmg peminat novel...leh jer layan novel ni...

Nota ALONA:-
~Filem yg diadaptasi dari novel feveret aku Manisnya Cinta karya Anis Ayuni dilakonkan oleh Shaheizy Sam dan Fazura?? mm.....

4 comments:

el said...

sat lagi kuar jd drama lak novel ni hehehehe

wantie said...

tak yah la susah susah nak tulis skrip sekarang ni. baca novel terus leh wat filem.

ibuayu said...

nak kena baca gak buku ni..sebab bloggerkan...:-)

Rinna said...

Wahh rin tak baca lagi novel nie.. best ekk..

Nanti laa kena cari gak nie.. :)