Thursday, July 11, 2013

Kini si CCU di Taiping..

Setelah mengembara 8 jam dari Bentong ke Taiping melalui Cameron Highlands, akhirnya motor ni dah pun berjumpa ngan CBP iaitu sang kancil silver yg juga didaftarkan di Pahang, hehe.
Sbb masa beli CCU ni dulu...CBP dh bermastautin kat Taiping dh. Kalo kitorang balik Bentong pun naik AHB aje, hehe..
Amek tempat AEB iaitu si EX5 suami ku. EX5 kena dok kat tempat ABU yg dh kena jual tahun lepas, ngee..
CCU....kebetulan pulak masa arwah mak beli motor ni plat yg keluar adalah CCU. Motor yg mak nk bagi cucunya, mmmm.....

Skang ni, CCU ni aku guna gi pasar, hehe. Bkn apa, along kan dok asrama. Motor ni kena jalan jgk...kan!! hehe.

Nota ALONA:-
~Motor ni dh abes bayar dh. Ayah yg perabes bayar ujung bulan Mei 2013 ari tu. Roadtax terbaru...aku ler kena bayar, ngee...
~Semoga arwah mak tenang di 'sana'...amin.

5 comments:

el said...

igtkan sapelah masok CCU hehe
rupanya CCU moto hahahaha

wantie said...

a'ah.. dekat le tu ccu = cucu.

beruntunglah si Along.

Alfatihah untuk arwah.

Kesuma Angsana said...

seronoklah jd cucu nenek yang baik yer ! al fatihah utk arwah mak lona yer

atty's said...

sama lah moto kakak kt umah tu..
kdg suh adik nya bawak ronda2.

Zura@Iwan said...

kebetulan kn plate depan CCU..
CUCU...

alfatihah utk arwah mak kak...