Thursday, July 11, 2013

Terkini di Ramadhan..

Awal Mac 2013 hari tu aku dh cashout nuff ni...
Alhamdulillah, dapat jugak laa RM310 bersih setelah sabar mengumpul 2 tahun lebih jgk lah...ngee.

Malam tadi abang bukak lagi halaman ni...
Alhamdulillah, skang dh terkumpul RM61.13 tak termasuk yg masih (sedang) memungut hasil, hehe..
Jadi laa, kan. Blog ni blog biasa2 aje punnn...semua simpan citer dan pengalaman sendiri aje.
Yg syoknya.....tgh tunggu kempen ni iaitu iklan mitsubishi mirage tu, hehe. Berapa lama dia nk dok situ...dh sebulan dh ni. Yg syoknya lagi...jumlah yg dibagi jauh lebih tinggi. Jadinya, kan....nk dok lama2 kat situ pun takpe ye iklan mitsubishi mirage...hehe...

Dari bulan Mac ari tu sampai malam tadi...kira2 ada 23 iklan berkempen CPUV. Skang ni tinggal 2 aje masih berlangsung.
Ikut rezeki laa. Ada yg kejap aje..mcm iklan SPR tu...cuma dari 1 Julai sampai kelmarin aje. Tp pungutannya melebihi kakaotalk yg lebih lama kat situ, huhu.

Saja seronok2 aje ni. Sambil2 simpan citer sendiri....leh dpt duit iklan, kan..hehe.
Eh, tapi belum nak cashout lagi tau!!!.. Masih sabar nak kumpul lagi....................weeeeeeeee...

Kalo tgk kat rekod nuff......kata2 kunci yg orang ramai cari kat blog aku tu mmg mcm2...kelakar pun ada ayat2 yg dorang taip utk pencarian tu, huhu. Mana taknya, lintang pukang taip ayat utk cari maklumat, huhu.

Tapi kalo tgk kat blogger.com.....entry popular yg orang selalu jengok sini adalah mengenai pemanggang ajaib, petrosains, taman sedia, as beauty....

Nota ALONA:-
~Terima kasih semua...............

7 comments:

❤Kamsiah❤ said...

rezeki..leh beli baju raya guna duit tabung hehe...

beli hishop kat sini...utk tambah duit tabung..:)

Nad MamaZN said...

Wowwww!
Hebat la akak!
Kagum kagum :)

el said...

alhamdulilahhh
seronok tgk rmi bloggers/kwn2 dpt BE..lebat lak tu..tahniahhh

wantie said...

banyak tu kak. mak ai mitubishi bayor. cekang tu.

Kesuma Angsana said...

tetap rezeki juga tu !

Rinna said...

Wahh rezeki tuh.. alhamdullillah

Zura@Iwan said...

wahh..
dpt gk kak cash out rm300 lebih kan..
bila rzeki sy plak ni...hehe..

kalau rajin br dpt iya dak?
blog pon tk femes...cm mn nk dpt..haha