Friday, July 26, 2013

Alhamdulillah, syukur...

Di pertengahan bulan Ramadhan yg mulia ini...Alhamdulillah, aku telah menerima berita yg menggembirakan. Aku tumpang gembira...Eh, bukan aku aje. Abang, along, angah dan akiss pun gembira sama.
 
Alhamdulillah, syukur...Allah makbulkan doa2 yg tidak penah2 putus itu.

Nota ALONA:-
~Allah mmg suka hambaNya yg berdoa.. 
~sebenarnya Allah amat suka dan sayang kepada hambanya yang berdoa. Allah teramat suka kepada hambanya yang selalu meminta, merintih dan merayu kepadaNya. Apabila kita selalu berdoa, Allah akan “kenal” kita dan apa yang kita minta padaNya akan mudah dicapai. Seperti dalam firmanNya- “ berdoalah kepadaKu, nescaya akan Aku perkenankan kepadamu”. Maksudnya disini, Allah akan memperkenankan doa-doa hambanya tetapi ia tertakluk kepada beberapa keadaan iaitu adab berdoa, cara berdoa, tempat berdoa dan sebagainya.
**Petikan dari http://ipbmupis.blogspot.com/2010/02/tazkirah-hikmah-berdoa.html

8 comments:

kurus said...

syukur atas apa juga kurniaannyee .. kerana allah maha mengetahui dan maha menyanyangi ;)

el said...

bak mai lah share apa yg gembira sgt tu nak tumpang gembira gak huhu

Delimasari said...

alhamdullillah

DeLLas said...

syukur..

nad said...

Alhamdulillah...
Apa agaknya tu ye..? :)
Apa apa pun, saya tumpang gembira gak utk akak :)

Kamsiah yusoff said...

ikea utk tuan rumah...semoga senyum bertambah lebar,,:)

wantie said...

share le..apa yang dok bersyukur tu? abang fadzil dapat bonus ke?

Anonymous said...

apa berita gembira tu sharelah !