Friday, September 28, 2012

Sebagai perangsang aje..

Ooppss....saja jer aku taruk senarai pakej ni. Nak buat semangat agar keje lebih gigih, lebih kreatif, lebih kualiti lagi utk kumpul dana cuti2 bersama keluarga ni, hehe..

Senarai pakej ni kawan aku yg kongsikan kat fesbuk dia. Aku pun sama ler membelek. Biasalah kan, bukan kena bayar pun kalo membelek. Kawan aku tu taruk situ pun mesti sebab dia nk soh kengkawan fesbuk dia turut membelek sama senarai pakej makan angin ni, kan..hehe.
Tp aku tak pasti laa harga ni utk tempoh bila, tarikh bila. Tp kalo nk buat rujukan atau agak-agakan utk harga satu2 pakej percutian ke destinasi yg disenaraikan tu...boleh laa kot, hehe..
Hmm....
Ok ke harga pakej yg disediakan tu?? Tapi aku pun tak tau detail kesemua pakej2 ni. Sekadar membelek aje. Saja jer kongsikan kat sini. Bak kata2 permulaan aku kat atas tu..utk membuat perangsang agar keje lebih gigih lagi. Ye lah..sape tak suka gi jenjalan tengok2 tempat orang, kan. Mampu ke tak mampu aje...hehe..

Nak ikutkan...aku ada kengkawan keje kat agensi travel yg lain kat KL tu (bukan syarikat dlm imej di atas tu)...tp tu laa tak cukup duit takleh nk citer lagi laa ye. Kot yg mana ada tu pun bkn utk tujuan ni laa. Utk yg ni kena cari lain, hehe. Oopss, sebenarnya baru aje nk mula cari dan mengumpul dana cuti2 ni, hahaha..Tu pun tak tau laa tahun bila leh bg cukup tu, ngee..

Korang agak2....destinasi mana yg aku tingin nak gi dlm senarai pakej di atas ni??? hehe.. Hanya satu jer jawapannya dalam banyak2 tu. Sape betoi aku bagi hadiahhh, hehe..

Nota ALONA:-
~InsyaAllah...

8 comments:

dwaty said...

kota kinabalu??? hahahaha

aku teringin nak gi switzealand tp takde... hehehe

Zura@Iwan said...

sy pon cuci mata ni kak....bestnya kalau dpt pegi mkn angin ni...

Nad @ MamaZN said...

G umrah? Hehehhe

Kak,kawan akaj xde wat pakej g uss ke? Hehe

wantie said...

t dah pun booking satu percutian. thn depan la. harap harap tak de halangan.


betul ckp akak tu, bukan tak de duit, tapi dahulu yg lain yg lebih penting.

maklumlah la keluarga T bukan org senang. kalau tak support bulan bulan sian kan dorang...

Kesuma Angsana said...

insyaALlah ada rezki tu nnti ye!

Rinna said...

Wahh menarik pakej yg ditawarkan tuh.. Okey laa..tuh Na kumpul duit dulu leh jln2 makan angin kan.. :)

Gieyana said...

Kk Lona, g Cairo kan? leh g tanah suci..Hihihi...

Stgh travel agent murah n stghnya mahal gak kan..kalau ada duit tue anytime leh p..tp selalunya mcm Kak Lona gak la, kumpul dana br p..:-)

Nebuchadneeza said...

Memang seronok kalau dapat makan angin, tak kira di dalam negara atau luar negara.. Tak pe, boleh aje pasang impian dan cita-cita kerana kadangkala ianya adalah pembakar semangat kita untuk lebih berusaha agar tercapai impian tersebut... teruskan berusaha...