Friday, September 28, 2012

Nuffnang itu....

Nuffnang kat blog aku ni bkn aku yg register & taruk kan pun. Suami aku ni yg punya keje. Selama ni cik abg aku jgk ler yg rajin check jumlah nuff dh berapa, BE ada berapa & kemudian cerita kat aku, hehe. Aku sendiri tak tau password nk masuk tgk akaun nuff tu, hehe.

Dengan nuff ni...kitorang dh penah laa cash out sekali. Masa tu lama gak ler nk bg cecah RM50...iaitu syarat utk dibolehkan cash out, hehe. Pertama kali cash out tu dpt ler dekat2 RM60 jgk. Bkn apa...sj jer nk tgk camne proses nk dpt duit nuff ni...betul ke leh dpt, kan...hehe. Asek tgk blogger yg popular aje cash out duit nuff dorang, hehe.

Lepas2 dh dapat cek utk pertama kali tunaikan duit nuff tu.......kitorang jadi penyabar sket. Nak kumpul lama2 utk jumlah RM yg lebih baik, hehe.
Tambahan pulak...leh nampak laa ada penambahan jumlah pengunjung ke Cintamaniszlite lepas2 tu yg sudi menjenguk blog aku yg takde laa citer menarik pun. Byk berkisar kehidupan sehari-harian aje. Takde kisah sensasi artis, dunia sukan, politik panas, perkongsian tips berguna... 
Alhamdulillah laa...sedikit sebanyak cepat jgk naiknya RM terkumpul nuff aku kali ni bila nuff sudi taruk BE demi BE kat Cintamaniszlite dan Inaldafoto. Walaupun tak mencanak mcm blog kengkawan yg lain tp boleh laa. Ada jgk laa dari takde langsung, kan..hehe

Selain kawan2 blogger yg sudi menjenguk....melalui nuff jgk kita leh tau orang yg masuk ke blog aku ni nak cari apa dgn melihat keyword yg dorang taip. Terkadang kelakar jgk tgk ayat yg dorang taip utk mencari sesuatu yg dorang nk cari tu, ngee...
nuff aku setakat dua hari lepas, hehe..
 Jumlah kesemuanya tu di blur kan bkn apa, segan sebab sket aje pun walaupun sudah terkumpul, ngee..Alaaa, tgk kat amount setiap campaign pun leh dapat agak yg blog aku ni ramai mana laa yg sudi menyinggah, hahaha..
Tapi utk kali ni pencapaiannya memberangsangkan jgk laa....

Nota ALONA:-
~Leh kot nk tunggu lagi utk buat belanja cuti2 family, hahaha...

8 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

byk gk cash out nuff akak ye...

sy penah sekali je..tu pon rm50..dh lama dh pon...hu3

nad said...

Aa....byk la tu!! :)

Anonymous said...

rezki semua tu!

Anonymous said...

rezki semua tu!

Rinna said...

Kira okey laa..tuh semua tuh rezeki kan..

attyfir said...

dari saja2,berblog,ada jgk hasilkan

Gieyana said...

tahniah kak..ada juga dr x da..skrg sy nyer nuff pon boleh la tp x ler byk mn pong..nk cash out nnt bfore g cuti2 feb next year...:-)

Nebuchadneeza said...

Menarik..tak terpikir pun sebelum ni dengan menulis blog pun leh dapat extra/ side income... percubaan yang menarik.. teruskan berkarya!!