Sunday, September 2, 2012

Meow siape ni??

Hmm...nk taruk beberapa gambar meow milik Fadel dan Dayah ni, hehe..

Mula2 Shin...
Gambar dia kena mandi....sebab terdudok atas najis Hima yg tak berapa sihat tu. Bila dia tak berapa sihat...Hima tu akan memberut aje di mana dia sempat, mm..Abes laa kena langgar dek Shin yg sama2 dok dlm sangkar tu.
Akiss jd assistant ayahngah dia. Buang taik mata Shin..
Dh bilas...perah bulut dia...perah...huhu. Muka Shin tak puas hati, wuu..
Apa tuan dia pedulik...tak puas hati pun kena bg kering gak bulu tu, ngeh2....
Ni lak Hima....
Dia ni kurang sihat sket. Demam ke...apa tak tau lah. Mgkn demam.. Termenung aje.
Pun kena mandi jgk...psl kes yg sama, hehe..
Suka dok kat tempat2 yg sama kaler ngan dia, uish..bahaye kot terpijak ke...terduduk ke, huhu..
Kuyu aje mata dia terbelenggu....
Ni lak...Yoshee. Kucing terbaru Fadel dan Dayah. Kacuk ngan maine coon ni katanya. Bulu dia.....lembutnyaaaaa...mcm ada taruk softlan, huhu....
Mata jenis jatuh ke bawah...mata sedeyyy!!
Mcm nk tido....
Abes citer...

Nota Alona:-
~Alahaii, boringnya cuti merdeka 3 hari tak ke mana. Ngan along tak leh pulang bermalamnya....ngan akiss ada kelas tuisyennya....ngan akiss lagi 2 minggu nk peksa nya....ngan angah sebulan lagi nk peksa nyaaaaa....NGAN KITORANG NAK KENA SIAPKAN ALBUM PENGANTIN nyerrrr....
~Takpe...takpe...boring2 dulu...enjoy2 kemudian, ye..hihi..

2 comments:

yoon da-hyun said...

hima yang sangat sangat comel :D

Kesuma Angsana said...

suka tgk but KA takut meow sikit hehehe