Saturday, September 29, 2012

Hari Usahawan 2012 TMGS Taiping..

Sape2 yg dok kat Taiping....atau terkebetulan terdatang kat Taiping hari Ahad ni 30hb....leh laa pi memeriahkan hari usahawan sekolah SK (P) Treacher Methodist, ye..Senang aje nk gi sekolah ni. Dekat ngan MRSM Taiping jgk.
Bakal berlangsung dari jam 8.00pg sampai 3.00petang. Utk satu buku kupon berharga RM10 sj dan jika berbelanja lebih dari tu...leh ler beli lagi buku kupon tersebut, hehe..
banner....
Ada jualan makanan & minuman, jumble sale, leh buat permintaan lagu, ada pameran kesihatan, boleh naik kuda dan mcm2 lagi lah, hehe..

Hmm...aku harap usaha murni pihak sekolah & PIBG ni utk menambah dana sekolah bakal mendapat sokongan dan sambutan yg menggalakkan.

5 comments:

wantie said...

aktif noh PIBG sekolah tu. good idea.

Gieyana said...

bestnyer..sure meriah nie..:-)

ieda said...

harap2 dptlah sumbangan yg banyak kan akak ;)

Zura@Iwan said...

ada lucky draw..meriah nie..

Delimasari said...

mesti bnyk buku2222 kan