Saturday, October 20, 2012

Baucar RM2 SHELL

Kitorang ke TESCO. Kat eskelator tu terbaca tentang ini....sekiranya berbelanja RM60 dlm satu resit di TESCO...kita leh dapatkan baucar RM2 SHELL..
Tawaran dari 11 Oktober sehingga 7 November 2012 ni..
Kitorang gi membeli beberapa barang keperluan umah yg dh nk abes. Antaranya beras, minyak masak, putik kapas, cecair pencuci pakaian dan beberapa lagi lah...termasuk maggi, hehe. Bila bayar...RM85.20. Layak ler nk gi amek baucar tu.
RM85.20.
Dh keluar dari kaunter pembayaran...aku sebenarnya dh terlupa pasal baucar RM2 Shell ni...tp tetiba ada sorang kakak tu cuit aku & tanya aku dh gi tukar baucar SHELL ke belum, hehe. Hmm, terus ler gi kaunter pertanyaan/khidmat pelanggan kat pintu masuk TESCO tu..
Timakasih laa kat kakak tu tlg peringatkan...walaupun cuma baucar RM2...tp kalo isi petrol ron95 dpt gak 1 liter, kan..hehe..
Ni tercatat syarat2 nk amek baucar tu.
Antaranya...kena berbelanja kat TESCO RM60 ke atas dlm satu resit. Kena guna clubcard masa membayar tu, hehe. Dalam sehari setiap pelanggan cuma leh amek 1x  aje baucar walaupun gi membeli-belah waktu lain pulak RM60 pada hari yg sama. Dorang leh trace melalui swipe clubcard tu ler kot, ngee. Syarat2 lain...leh ler gi tgk kat TESCO berdekatan.., hehe.
Dah dapat....
Tapi nk guna baucar ni kena isi petrol SHELL atau membeli kat dlm MART dorang RM40 & ke atas sj. Baru leh guna, ye. Dan baucar aku ni cuma laku kat stesen petrol SHELL dalam negeri PERAK aje, hehe. Sah sehingga 20 November ni.
Jadi...aku pun tak tau laa tawaran ni cuma kat TESCO Perak aje ke....ataupun ada kat TESCO di negeri lain jgk?? Sebab aku check kat website & fesbuk dorang takde lak pemberitahuan pasal mende ni....

Abes citer...

Nota ALONA:-
~Akiss takde malam ni. Ada perkhemahan sempena penutupan aktiviti kokurikulum 2012 utk sekolah dia..
~Takde ler tukang taruk ubat gigi kat berus gigi aku malam ni, hehe..

3 comments:

Delimasari said...

sonok dpt voucher

wantie said...

pandai noh depa pancing. sebab 2 ringgit tu depa dah leh wat untung.sebab syarat pembelian kena 40 ke atas.

at least isi minyak..mau 40 keatasbaru leh reedemkan.

Zura@Iwan said...

lorr..ingt leh pakai kt semua shell..rupanya kt Perak aje..hehe