Wednesday, October 3, 2012

Setahun dh usia sms ni...

Mmm....mak telah pergi selama-lamanya. Tapi kenangan bersama mak?? ....................................mmm....

Di bawah ini adalah sms yg mak kirimkan pada aku bertarikh 03.10.2011. Setahun yg lepas.
Aku yg baca sms mak akan rasa sedih...sayu...paham sgt ngan perasaan mak.  Ketika itu aku sentiasa berdoa pada Allah agar mak aku boleh sembuh dan sihat.
Sms setahun lepas ni mak balas ketika mak masih dlm wad. Mak lemah sgt masa tu. Siapa yg suka dok dlm wad, kan?? Lebih dari sehari dh rasa terkurung, bosan.....inikan pulak berhari2, berbelas-belas hari. Mcm tu laa jgk ngan mak walaupun ada tv tp bila dh sakit nk tgk tv pun takde 'hati'.
Itu pun setiap kali waktu lawatan...ayah datang temankan mak di samping ramai jgk kengkawan mak yg dtg ziarah.

Esok, aku akan letak lagi kenangan sms mak ni. Aku mmg simpan. Sgt mengusik jiwa. Bila rindu pada mak...aku akan baca kembali sms2 dari mak yg masih aku simpan, aku akan cium baju kurung mak yg aku simpan......aku akan tenung wajah mak di dalam gambar..dan tak lupa..kutitipkan al-fatihah buat mak di sana...

Ada sebab kenapa bbrp sms kenangan dari mak yg telah aku pilih utk disimpan kat blog ni utk hari ni dan hari esok. Sebenarnya, gambar sms ni aku dh snap pd hari Isnin yg lalu. Mmg hasrat utk disimpan dlm blog pd 3 & 4 Oktober 2012....sekurang2nya ada back-up sekiranya tetiba memori simkad hp aku korupt. Harap2nya tidakkkk!!!

Nota ALONA:-
~Lambat entry ni aku publish. Dh penghujung hari baru aku pampangkan di cintamaniszlite. Ada sebab kenapa aku wat mcm tu.

1 comment:

DeLLas said...

pilu bc ayat2 mak dlm sms..