Tuesday, October 16, 2012

Selesai sudahh..

Alhamdulillah, semalam selesai lah angah menunaikan tanggungjawabnya di dalam dewan peperiksaan. Hari ni dh leh rileks laa setelah beberapa bulan dok pulun belajar, khusyuk menelaah dan mengulangkaji.
Bila dh selesai....berdoa dan bertawakkal laa utk mendapat keputusan yg baik. Semoga ia berbaloi setanding ngan usaha gigih Angah selama ni...InsyaAllah, insan2 yg menyayangi angah tak putus2 berdoa utk angah capai impian itu.
Intai angah study, hehe..
Hari ni Akiss pulak mula exam PKSR2 walaupun cuma utk beberapa subjek iaitu kajian tempatan, pendidikan b.arab, sivik dan PJK aje. Hmm..buat elok2 ye, nak. Ibu sentiasa doakan yg terbaik utk anak2 ibu....

Nota ALONA:-
~Tingat kat arwah mak.. Bila cucu2 nk exam mak mesti akan kol bg semangat dan pesanan utk dorang, mm.

4 comments:

dwaty said...

semangat sikit bila ramai yang ambik exam... boleh study togather2

wantie said...

doa ibu tu penting. Allah akan membuka pintu pintu ketenangan meluaskan pemikiran supaya anak anak dapat menjawab exam dengan baik dan betul.

T turut mendoakan kejayaan anak anak akak. Tapi doa akak yg lebih mustajab

Nad @ MamaZN said...

Insya-Allah..pasni tawakal..usaha dah, doa dah...moga berjaya! =)

Zura@Iwan said...

alhamdulillah selesai dh angah exam..semoga angah bjaya..amin