Thursday, October 25, 2012

Terima kasih lahh.....

Mm...kalo suami aku tak bgtau...aku mmg tak tau pun yg ada bbrp entry dlm blog aku ni telah dipautkan kat satu fanpage di fesbuk ni...iaitu Taiping Zone..
Entry yg dipautkan pun adalah cerita2 mengenai peristiwa kat Taiping ni aje laa, hehe. Kena laa ngan konsep halaman dorang tu.
Blog Inaldafoto pun telah dipautkan kat page ni.
Ni mengenai Pesta Buku Taiping...
Pasal perasmian Mc D ari tu....
Lagi satu...hehe..
Tak mengapalah...aku tak kisah pun asalkan apa yg dorang pautkan tu adalah perkara2 yg secara tak langsung boleh memberikan info pd ahli2 fanpage yg kebanyakannya warga Taiping tapi ada jgk yg duduk di luar kawasan...
Aku ok jer. 
Bila telah dipautkan kat halaman fb tu...sekurang2nya ada jgk ler yg sudi menjenguk dan mgkn jgk ada efek kat nuff aku tu, hihi.
Terima kasih laa pada admin fanpage tersebut.


 ~SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA BUAT KENGKAWAN SEMUA~

3 comments:

Nad @ MamaZN said...

Tggi la uv hehhee.
Selamat ari raya kak!

mamawana said...

Salam Eid Adha

http://nurqasehbiz.blogspot.com/2012/10/salam-idil-adha.html

Zura@Iwan said...

bagus la kak..kak leh kasi info2 psl taiping ni..