Thursday, April 11, 2013

Dah semak???

Dh semak nama korang nanti lokasi mengundi kat mana??
Kalo belum....meh semak kat link ni:  http://daftarj.spr.gov.my/semakpru13.aspx
Pastu leh ler print...hehe.**(aku tak print lagi...dh dekat2 nanti baru print..)
Aku dh semak...Masih mengundi di tempat yg sama...SMK Kamunting..
Tempat ngundi, saluran mengundi...sama jer ngan abg punya, hehe..

Nota ALONA:-
~Sampai jer tarikh yg telah ditetapkan tu...keluar jer menjalankan tanggungjawab. Takyah nk study2 pun...sebab ini adalah hari utk memangkah dan membuang, hehe. APA yg dibuang tu sangat berharga dan apa yg dipangkah itu yang akan dikira.

3 comments:

mama leen said...

dah... saya kena balik kampung... hasben kat KL... huhu

Kesuma Angsana said...

semak lama dah tunggu nak undi yer hehehe

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

masih mengundi ditempat yg sama.. akak kat pj.. abg kat raub.. hehe..