Saturday, April 13, 2013

Sebok jer dia...

Mmg gini ler kebiasaannya.
Bila tuan dia balik jer dari mana2....dia akan sambut kat dalam pintu pagar.
Kemudian mengiau2....goyang ekor dan tunggu siap2 kat depan pintu umah.
Tuan dia tak bukak lagi kunci grill...dia yg sebok dulu. Mcm ler dia reti sgt nk bukak.
Bila dh bukak grill....dah tak sabar2 tunggu tuan dia bukak pintu sliding tu pulak.
Tak sabar2 nak masuk. Dh boring ler tu dok luar.
Kekadang aksi dia...kalo boleh dia yg nk bukakkan pintu tu ngan berdiri 2 kaki belakang dan 2 kaki depan mcm nk tolong bukakkan kunci. Tuan dia terkial2 sgt, hehe..
Saja buat2 bukak lambat, haha...
Suka tgk aksi Vivi bila mcm tu.
Tp bila pintu sliding dh ditolak...dia ler masuk umah dulu. Nak wat per ntah!! Kot kalo leh tolong menyapu umah ke....lipat kain baju ke....syok jgk kan, hihi..

Nota ALONA:-
~Akiss kalo kol...asek ler pesan jaga Vi elok2. :p

3 comments:

Zura@Iwan said...

bijak Vivi ni..

irfan pantang tgk kucing..nk pergi dkt je dia..hee

wantie said...

ha.. yang tu T sokong. tolong sapu samapah dan lipat kain.

Tapi lipat kain tu lebih penting. sebab T pun tak larat nak dok lipat kain. adei.. malas benor lipat kain.

kat umah T ada sekoq, asyik tunggu kami bukak pintu je..

Kesuma Angsana said...

hehehe KA juga yg takut kucing2 ni !