Wednesday, April 3, 2013

Pemberitahuan utk aku....

Semalam aku dpt emel dari HSBC...
Aku tak bukak....sbb aku risau ia nya adalah spam.
Tp dlm masa yg sama...aku rasa mende ni berkaitan ngan pembayaran dari nuff jgk.
Maka, aku takde laa delete emel tu. Tunggu abg balik dulu....nk tunjuk kat abg.
Bila aku tunjuk kat abg...abg kata...bukak jer attachment yg dorang kasi tu. Takde kena spam nya lahhh!!.
Takpe laa...dh tuan pc kata mcm tu....aku pun bukak ler...tara!!!! pemberitahuan yg cek utk aku dari nuff sudah diisu..(senyum..).

Tambah sket duit....leh tukar duit IDR sejuta, hehe...
Maka, tunggu jer laa cek sebenarnya sampai nanti..
Makan minggu jgk ler nak sampainya, kot?? 

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah...syukur...

9 comments:

❤Kamsiah❤ said...

akak jugak tak pernah merasa duit nuff hehe
takpe..up lagi nuff kat alona..klik dugro hehe

wantie said...

baru sekali merasa.. bila la pulak nak merasa pas ni.

Nad MamaZN said...

Dh dpt emel dlm 2-3 ari smpi la check yg btul :)
Ole ole fm ek kak! :)

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

bestnyer... bestnyer... byk tuu.....

Zura@Iwan said...

bestnya..sy ni dh brp tahun tk leh nk claim lg..huhu

ibuayu said...

Akak tak pernah pun dpt huhu

el said...

kak..jgn lupa ole2 dr bandung kak ehhh hahaha
tahniahhhhh

Kesuma Angsana said...

tahniah yer... rezeki tu ! clik2 lagi ni !

AzieFirdaus Kamarudin said...

wah..manyaknya nuff akak...azie punya cek da clear da walaupun sikit je kak...hihi..Alhamdulillah