Thursday, April 11, 2013

One Day...

Ok, kali ni ada lagi mende menarik (copy & paste) yg aku nk simpan kat sini.

Aku suka tgk gambar ni.
Suasana dlm gambar ni...gabungan ton-ton kalernya...MENARIK!!!

Aku sangat terusik ngan gambar ni....
Lebih terusik ngan kata2nya.
Mcm ada simbolik jer bila gambar cenggini tp kata2nya dlm bahasa Inggeris, kan??..
Aku sebenarnya rindukan suasana kampung tp apakan daya skang ni aku dh takde kampung yg mcm ni.
Dh takde pandangan menghijau...berpangkin utk lepak2.

Nota ALONA:-
~Berpinar2 mata ni tgk gambar2 pengantin kaler merahnya makngahhhhh....

4 comments:

Rinna said...

Gambar yang cantik dengan kata² yang menarik..dan menyentuh hati..

wantie said...

betul tu kak. rindu benar dengan suasana kampung. memang la T ada kampung. Tapi kalau balik kg tu, tak de la masa nak berjimba mcm kecik kecik dulu.

main ran atas pokok, keylah atas pokok. main caplung.. kang orang cakap buang tebiat pulak...

BTW kenangan masa kecik memang best.
Tu gambar tu . tingat time kepala ni ada kutu. Mak cari kutu sambil pegang pelita. last semua rambut bau minyak tanah. sib baik tak terbakorrrrrrrrrrrrr

Nad MamaZN said...

Kata kata yg sangaaaattt mendalam maksudnya

Kesuma Angsana said...

pic yg sgt2 menarik !