Saturday, January 5, 2013

Gincu Jerat Percintaan...

Ok...hari ni citer pasal lipstik ler pulak, ye.
Dah lama aku guna lipstik nama jerat percintaan dari SimplySiti ni. Baru2 ni jer nk abes walaupun bibir aku jenis tebal, ngee. Mmg ni sebatang jer aku guna, hehe. Takde lipstik lain dh. Kalo nampak aku guna lipstik tu...mmg yg ni aje lah. Takde yg lain...hehe..
Aku selesa guna lipstik ni jer....dan senang ngan warnanya.
Lama jugak aku guna lipstik ni sampaikan dh lain dh rupanya bila aku nk beli baru serupa mcm ni, huhu...
Aku beli kat Watson..ada offer lagi masa ni. Harga sebatang RM25 berapa sen ntah...tak ingat pulak, hehe. Harga takde offer RM36 cenggitu..
Dalam byk2 kaler lipstik dari SimplySiti ni...aku cuma berkenan kaler ni aje, hehe..
Yui ada citer...BB Cream simplysiti pun best kalo guna. Sesuai utk mereka yg kulit berminyak terutamanya. Ntah ler, hak tu....lain2 kali ler aku leh beli utk try guna, hehe.

Nota ALONA:-
~Berkenan jgk ngan kaler lipstik yg aku penah tgk Gieyana dok pakai, hehe..Tp lipstik Gie tu dh tentulah hak mahal2 punya, ngee...kan Gie??

6 comments:

❤Kamsiah❤ said...

haha..hati2 dgn lipstik terutama bg suami2...jgn ada tanda jerat percintaan kat pakaian anda oleh wanita lain..tsumani jadinya..

el said...

rs2 lau 'abg' akk kiss akk terus berjerat no ngan akk hahahaha

nti lau jpa akk..kena nyanyi lagu jerat percintaan taw haha

Delimasari said...

cantik222

Gieyana said...

uitsss..call sy lak yer..ekekekeke...sy suka lipstik lite2 n more tu look natural ja kak..tp mmg tahan bila pakai..sm cm akak, guna sebatang smpai hbis psl bila beli kaler len pon still dok guna yg tue...ishh biasa je kak lipstic sy..:P

Nad @ MamaZN said...

Patut la abang akak bertambah sayang...
Dh kene jerat percintaan rupenye
Kkekkekeke...
Sy lg ksian, sebatang lipstik pun nan ado
Pakai nivea lip gloss jek hehe

Zura@Iwan said...

wahhh siap ada nama ag..sy x penah try lipstik simplysiti ni...

kalau beli pun...silky girl ke..hehe...tk pernah beli hat mahal...sy suka color2 biasa je..hehe