Saturday, January 12, 2013

Kusssss semangat!!....

Walaupun dh ok & serasi guna set As Beauty utk penjagaan kulit muka...tp tu utk muka aje. Luaran jer tu kan!!
Skang nk bagi satu badan pulak. Nanti, jeles pulak anggota2 badan yg lain, kan..hehe..
Iye....kesihatan utk keseluruhan....

PMC
Atau nama penoh..pure marine collagen.
Dh lama aku nampak dekat fesbuk orang jual mende ni. Malah aku penah kena tag pun...tp aku wat tak peduli. Bila kak azwa buat entry dia dh amalkan PMC ni...maka aku jadikan itu satu testimoni dari kawan yg aku kenal...bkn testimoni dari orang yg aku tak kenal...yg kekadang ntah betul ke ntah idak. Risau dorang buat modal sekadar nk melariskan jualan aje, kan..
PMC yg dibeli dari mamawana...Katanya, byk ni stok utk sebulan.
PMC ni baru jer aku rebus hari ni. Tak mula makan lagi pun, hehe..dan tak mula tepek kat muka sebagai masker lagi.
Nak tau khasiat dia....google aje. Mesti jumpa punyalah!!!

Nota ALONA:-
~Abg pun nk join jugak, huhu....stok tak sampai sebulan ler gini, ngee...

8 comments:

el said...

jenuh el pikio ape itu PMC kt fb akk td...ooo ni adik badik colagen la ni..wahhhh dasat akk skang dah pandai bercolagen bagai..nti wat testomani ye kak..mn tau el pun berminat nak torai haha

ieda said...

baguslah kak .. kalau utk kesihatan teruskan ;)

❤Kamsiah❤ said...

dok baca ramai yg mengakui keberkesanna benda ni...ibu segala kolagen..

wantie said...

ooo.. kolagen kena rebus dulu. rasa dia cam na kak. nanti bagitau yer.

kalau telan sedap. nak jugak eden torai.

ayu Ismail said...

Selalu gak baca pasal kolagen ..nanti bgtahu rasa dia ya..akak bab sapu2 ok..bab makan tak sanggup hehe

Gieyana said...

akak..nnt confirm dua2 nak mud remaja gitu...:-)

Nad @ MamaZN said...

Hasilnya nnt share ek! =)

Zura@Iwan said...

akak..sy pon dh beli, tk try ag ni...hehehe..

insyaAllah moga2 baik utk kesihatan kita kan kan..ameen..