Monday, January 28, 2013

Akem balik KL

27.01.2013
AHAD

Sape Akem?? Bunyi nama mcm artis lah!!
Owh, Akem ni adalah salah sorang anak sedara kitorang ni (dari sebelah keluarga abang)..hehe.

Katanya Ren sampai dari KL kul 3 petang hari Sabtu ari tu....nk amek Akem dan barang2nya utk balik KL. Kitorang takde hari tu...gi Teluk Intan, kan. Malam baru sampai umah, ngee.

Dapat jumpa Ren pun pd petang Ahad lepas hantar along balik hostel tu (lepas beli ikan segar tu, lah...hehe). Dorang gerak balik KL selepas Maghrib.
Sedang bersembang2 kat luar umah mak.
Akem ni dh bertukar sekolah ke KL semula setelah setahun (2012) bersekolah di Kamunting dan tinggal bersama opah dan wannya (mertua kesayanganku).....
Sempat jugaklah dia bersekolah tingkatan 4 sekejap kat sekolah sini sebelum bertukar ke KL semula....

Nota ALONA:-
~Akem dh balik KL ni tinggallah mak ngan abah berdua semula....

2 comments:

Ena's Palace said...

nama da mcm artis jer..hehehe

wantie said...

harap harap Akem ok la. sebab kekadang emosi budak budak ni terganggu sikit bila dok tukar sekolah.

Moga SPMnya nanti gempakkkk ok.