Monday, January 21, 2013

Lepak kat Ella Popiah Taiping

19.01.2013
SABTU

Lepas dh amek along dari sekolah dia tu...kitorang nak gi beli songkok along ngan angah pulak. Songkok along terhilang masa gi Kem kepimpinan kat Lenggong minggu lepas. Songkok angah pulak....angah kata along teramek dia punya...aduhaii, ntah ler budak2 ni.
Dah beli songkok....terus ke casual market, tepen. Saja nk lepak kat kedai popiah sela ni. Tambah2 along tak makan nasik lagi. (Kitorang dh makan kat food court Carrefour Seberang Prai, hehe). Terus jer gi Casual Market.
Along makan nasik dari gerai opah iman. Yg kitorang cuma oder popiah basah ni aje lah.
Yummy!!!
Beriya akiss makan popiah. Tgk ler, jap jer licin popiah tu, ish..ish.
Terus balik rumah lepas tu sebab along nak amek 2 pasang baju melayu putihnya dan ntah apa2 lagi lah yg dia nk amek, huhu..
Kul 5.45 petang, keluar umah semula...nak hantar along balik hostel.
OTW nak balik umah, hujan lebattt tapi aku tetap singgah pasar malam jap. Aku turun sengsorang aje. Bkn nak beli byk pun.
Dorang dok tunggu dalam kete aje..
Hehe...dlm entry ni takde nk citer apa lah..
Biasa2 aje....

Nota ALONA:-
~Entry ni mgkn mcm tulis diari jer, hehe..

7 comments:

Zura@Iwan said...

ala kak..sy tingin la popiah ni, lama dh duk bc psl popiah ni kt entry kak..

nnti lps sy blk trip..sy nk g try rasa la kak..bleh kak bwkan? hehe

Nad MamaZN said...

Sedapnye popia tu.....!!!!
Saya.rase saya.dah termengidam la kak
Hahaahahah

el said...

tu la el pun dok bc popia ni teringin gak lah nak pi...kak kedai popia tu kt mn eh..

wantie said...

Hmmm... sib baik akiss tak pakai kopiah. Idak terambik hat dia tu hat dia ni. Adei....

Popiah tu sedap ke

MulutPayau said...

sedapnya popia tu...

ayu Ismail said...

Masa gi taiping sebelum ni dah pernah beli popia ni.kat melaka susah nak jumpa yg sedap

Kesuma Angsana said...

alamak sedap popia basah tu.. n tq all this while sudi ke blog KA. sgt2 KA hargai cuma kdg2 masa tu terhad sgt untuk KA jln2 BW .. tq again