Thursday, January 31, 2013

Outdoor ngan Firuz..

26.01.2013
SABTU

Haha...teruk aku ni. Buat muka tak malu ajak pengantin ber'outdoor kat kebun betik milik sorang cina, katanya. Kebun tu dekat benar ngan umah keluarga Firuz ni. Bukan selalu dpt jumpa lorong deretan pokok betik yg berlorong2 cenggitu. Jangan lepaskan peluang, ye..hehe..
Ni kawan seofis firuz...nk balik dh. Menuju ke arah keretanya. Tapi ikut dalam gambar ni...tak nampak pulak ujung2 tu ada kete kan??? Seolah2 umah dorang kat dalam kebun sawit tu pulak, hehe..
Ok...jom kita ke kebun betik tu!!
Tak jauh pun menapak...
Sambil jalan sambil bergurau senda..Suami Firuz rasa mcm kelakar bila aku kata nk amek gambar dorang kat kebun betik, hehe.
Gelak lagi...tak dapat terima hakikat lagi nk amek gambar kat sini, hehe...
Ok...hepi...hepi...
Gelihati tak abes lagi dorang ni...masih tak dapat terima hakikat kena bergambar kat sini, kahhh..Sori ler ek Firuz dan suaminya. Tapi korang mmg spoting!!!
Di deretan pokok2 betik yg elok tersusun cara tanamannya.
Ni angah yg snap kan...Jadi ler asal jadi gambar!!!
Buat tatapan Firuz kalo ada bukak Cintamaniszlite...menjenguk2....
Semoga berbahagia, sahabat...
Alaa..sket jer pun bergambar outdoor kengkonon, hehe. Jadilah...Itupun pengantin sudi nk melayan kitorang ni, hehe. Terima kasih lah atas layanan pengantin serta keluarga.

Kitorang pun dh nk bergerak ke tempat lain pulak.
Pengantin pun ada beberapa tetamu lain yg perlu dilayani, hehe..

Nota ALONA:-
~Sambung lagi...

7 comments:

el said...

hahahaha suami firus tu asik tergelak je...kelakar derang ni ea...1st time kot org kawin photoshoot kt kebun betik hehe

Anonymous said...

x sangka gurauan kakak sepupu sy pasal fotoshoot kebun betik jadi kenyataan :)

thanx kak alona n family.hanya Allah yg dapat membalasnya

-firuz

wantie said...

husband firus tu rasa pelik kot. sebab tak nah di buat orang.

BTW gambar gelak dia yg spontan tu memang cantik dan bersahaja je..

atty's said...

nasib pengantin2nya laki bini sporting..
tu okeh lagi kebun betik..kalo kena kebun doyan..hahhaha..jatuh lak doyan..tp sonok leh kenduri doyan lak

Rinna said...

Waahh curlast fotoshoot kat kebun betik.. tapi mmg superb laa gambar2 yg diambil tuh.. :)

ayu Ismail said...

Cantik gmbr. Pandai cari port

CheNamNam said...

owhh kak firuz mak dara terdiva...naper eh kak Firuz dah close blog dia yer sebab dah byk kali ku cuba masuk tapi tak dapat..

Selamat pengantin baru untuk kak Firuz..moga kebahagian akan jadi milik akak dan keluarga...