Saturday, January 12, 2013

Permohonan angah ke SMT...

Semalam....11.01.2013, dh leh semak permohonan utk kemasukan ke Kolej Vokasional & Sekolah Menengah Teknik.
Angah pun mmg ada mohon....
Maka semalam, aku pun bukak ler website ni utk tengok sama ada angah berjaya atau tidak..
Masa mohon ri tu...angah mintak kat sekolah teknik abah dia dulu......kat Persiaran Brash, Ipoh..
Tapi...nampaknya takde rezeki angah nk dapat pun. Tak tau lah sebab apa...kalo nk ikutkan syarat2 kelayakan....angah dh lebih dari syarat dh. Tapi kitorang ni tau.....ni dh bukan rezeki angah. Walaupun tak dapat...angah nampaknya tak kecewa, hehe..relaks jer. 

Leh jer nak buat rayuan...tp tak tau lah. Semua bergantung kat angah jugak.

Nota ALONA:-
~Takpe, kita tgk permohonan yg lagi satu...kot ada rezeki yg tu pulak, kan....InsyaAllah.

5 comments:

el said...

pelik jugak kan..dah terlebih layak guano x dapek tu haiii xpe bukan rezeki angah..insyallah ada rezeki tmpt lain...gud luck :)

ieda said...

semoga berjaya kak .. insyaallah ada rejeki ;)

wantie said...

tak pe.. tak dapat kat tempat abah. kat mana mana pun oleh belajar. yg penting success

Nad @ MamaZN said...

Setuju dgn kak wantie =)

DeLLas said...

mohon angah buat rayuan.. dr segi luaran, mmg nmpk angah lebih ssuai kpd teknik & vokay ni.. lgpn skg dah jd kolej.. lps ni leh buat degree lak kat politeknik.. dan bila dia praktikal, biasanya majikan tu dah cop nak plajar tu terus keje dgn sykt tu.. pehhhhhh.. jd engineer la nampaknya..