Wednesday, December 5, 2012

Dating ngan Gie.....

02.12.2012
Ahad...

Hmm...mmg ini namanya rezeki. Dapat jumpa Gieyana lagi. Kali ni Gie, suami dan puteri kesayangannya serta adik bongsu Gie yang turun ke Taiping...katanya nk melawat 'kawan2' di dalam Zoo Taiping lagi, hehe..

Takde rezeki nk jumpa petang....jumpa Gie di waktu malam. Kat ner?? kitorang bawak dorang meredah hujan kat kedai makan BOMBA berlokasi di belakang Balai BOMBA Taiping. Kat sini beraneka pilihan makanan ada. Yong Tau Foo, sate...masakan panas, aiskrim spesel......cuma malam tu kitorang tak dapat gi gerai feveret sebab meja kat situ semua dh penoh!!!
Kredit utk Gieyana.com....
Dan...di akhir pertemuan tatkala hujan masih turun malam tu...tak sangka laa Gie bagi buah tangan dari NIVEA.
Gie menang contest anjuran NIVEA ari tu..grand prize lagi, hehe..Selain memenangi RM ribu2.....Gie jugak dapat produk2 NIVEA ni. Tahniah laa utk Gie ye.
Sebenarnya ada lagi satu produk....deodoran semburan utk lelaki. Tp dh bagi kat along...malas pulak nk gi ngambek kat bilik dia utk diamek gambo, hehe..
Aku baru guna lotion botol besar ni. Fuu....wangi laa. Pastu kering tak melekit pulak mcm lotion2 lain, hmm..mmg bagus.
Aku kalo lotion selalunya dok guna Johnson & Johnsons jer. Tak penah ler try produk NIVEA ni lagi. Kot produk NIVEA yg penah aku guna pun cuma Deodorant aje, hihi..
Abes lotion botol besar ni...kena beli hat mcm ni jugak laa, kan!!! Lotion nya mmg wangi...bau kelopak bunga ros, gitu. Uiiii......mewangi laa akak yg masam ni, Gie oiii..hehe..

Dapat buah tangan mmg seronok tapi lagi seronok kalo mengenangkan ingatan tulus ikhlas dari seorang sahabat kepada kita, kan??.....Semoga Gie & Munir dimurahkan rezeki. Amin.

Nota ALONA:-
~Maaf laa Gie...kena cerita gak dapat barang2 NIVEA ni pasal seronok lah!!! ngee..

6 comments:

Nad @ MamaZN said...

rezki akak la tu merasa sebahagian hasil kemenangan kak G ;)

kedai belakang bomba!!!
nostalgia, nostalgia :)

el said...

untunglahhh hahahaha

SyaNa said...

bila la dpt jmp akak ni ye :(

siti fatimah said...

HMM... BETUI TU KAK NIVEA NI MEMANG WANGI. T pun sebelum ni guna johnson & johnson. pas ni nampaknya cinta beralih arah la pulak. ngeee

bila nak dating ngan T plak. haish... bila la kan.

yan jua said...

...sorry la sy ritu g taiping x calling2 akak pun kan..sy ingt kat akak..tp takut gk tk sempat nk jumpa..kita ni x perfect kan kak, kalau boleh semua kita nk penuhi keinginan tu..tp kdg2 di luar kemampuan kita...hehe.

insyaAllah one day kalau betui2 ada jodoh kita jumpa lagi kak....semoga persahabatan tetap utuh walaupun kita tak sll jumpa ye kak...

i'm sorry!..hehe,

atty's said...

beshnya dpt hadiah, dari gie..
produk kecantikan lak..

besh ye pakai lotion nivea..nak boli gak