Thursday, December 20, 2012

Si comel yg menenangkan...

Ok, aku nk citerkan pasal gelagat kucing kesayangan kitorang ni tengok tv. Jadi, silalah abaikan kesemakan suasana rumah dlm gambar tersebut, ye...huhu.
*Kat sini mmg tempat lepak kitorang anak-beranak. Berlonggok2 anak beranak dok sini, hehe. Kat sini ler komputer kitorang, kat sini laa tipon umah...tu yg suka lepak sini lagi, hehe.

**Ruang tamu umah ni kat depan tu....tapi takde sofa lah. Cuma ada kusyen rotan aje, hehe.. Teman setianya....si TV gemok tu ler, hehe. Kalo abg layan movie, along main PS2....kat depan tu ler. Kalau tgk rancangan biasa selalunya kat tv gemok yg ni aje, kuikui..

Ok, berbalik kisah Vivie.
Owh, bukan main lagi Vivie ni tgk tv....
Kusyuk woo!!!
Beriya mata memandang tv....huhu...
Apa laa yg Vivie dok pikir bila tgk tv tu, mmmm...
Dh penat berbaring sebelah kanan...pusing ke sini pulak..baring sebelah kiri, hehe... Punya laa syok citer kat tv tu.
Nak tau tak citer apa yg Vivie tengok tu???
Dia tgh tengok rancangan KALAU AKU BUKAN ARTIS ulangan yg artisnya adalah ERRA FAZIRA kena meniaga kat pasar malam tu, huhu..
Hah...ni masa dia mengada2 ler ni.
Inilah si manja kitorang sekeluarga.
Yang lagi 2 ekor tu malas sket nk melayan tuan dia.

Nota ALONA:-
~Penyejuk hati ku yg lara...............ahaks...

3 comments:

Nad @ MamaZN said...

saya geli kat kucing!
masa dia nak gesel2 tu, alahai...
tak suke!
nape tah...

Kesuma Angsana said...

KA pulak takut ngan kucing

wantie said...

kucing pun ada time ngada ngada. hehehe.. time orang ngada ngada cam na lak. lawak je..