Wednesday, December 19, 2012

Sedih....takde mood...

Pagi ini aku menitiskan airmata.....................
Lantas betapa aku terasa memerlukan mak pada saat ini......untuk mengongsikan keluh kesah yg aku tanggung skang.
Hati aku dilanda pilu.............kesedihannn...........
Hari ni aku makin mengenali siapa aku???
Dan di saat ini juga..................kerana melalui pengalaman sendiri...........akhirnya aku boleh mengiyakan kesahihan kisah2 benar yg telah ku dengar di sekeliling..

Nota ALONA:-
~Lumrah manusia.....................tidak sempurna.                     

11 comments:

Rinna said...

Napa nie Na..? apa yg sedih sgt tuh?

el said...

kisah ape tu kak..jgn sedih2 ok
huhuhu meh sini cium tiak el hahahaha

mama leen said...

kenapa sedih2 ni.. banyak sabar ye..

Gieyana said...

sbar n tabah k kak..Allah duga akak kerana dia sayang pd akak...sy tahu akak kuat..:-)

Zura@Iwan said...

kak...bc n3 kak sy pn turut berasa sedih kak..wpon x tahu knp kak sedih...

tp akak sbr byk2...akak kn sorang yg kuat..insyaAllah...ada anak2 yg menyayangi akak...

dwaty said...

SABAR ITU ADA HIKMAHNYA...

Kesuma Angsana said...

moga semuanyer ok ye

wantie said...

serious benor bunyinya tu kak. kenapa ni? sabar kak. istighfar banyak banyak.

Nad @ MamaZN said...

Sabar byk2 kak..
Mmg senang org lain soh sabar
Berat mata memandang berat lagi bahu nak pikul...
InsyaAllah ada kegembiraan disebalik kedukaan
Betulkan dah ada berita gembira dr angah? =)

::NureeN:: said...

bleh ke kongsi ngan kami. kot2 kami dpt kurangkan beban kesedihan akak

atty's said...

kenapa lona..harap lona jgn berterusan sedih ye.

apa pun harap lona tabah hadapi apa jua dugaan ,..