Thursday, December 13, 2012

Burger ikan vs bola...

Masa tengah tengok siaran langsung perlawanan bolasepak pertemuan Harimau Malaya vs Siam kat tv gemok aku tu, masa baru bermula..suasana diamm aje. Kat fesbuk pun takde yg apdet status pasal bola. Aku pun bangun ler pi dapur nak buat burger ikan ni 5 ketoi khas utk penyokong2 ghimau aummmmm kat umah ni (termasuk sendiri punya jugak ler tu), hehe...
Ni....khas utk aku dan abg jer. Anak2 punya kat pinggan lain, hehe...
Makan...nyum2. Sambil sokong sambil makan....sambil geram!!!!
Dah abes burger....kupas rambutan pulak...makan....ops, buang bijik....geram...geram!!!

Dan akhirnya, utk tewaskan Siam............rupa2nya geram saja tak mencukupi kerana pengadilnya telah memberi talian hayat agar Siam terus mara ke Final bertemu ngan Temasik...
Nampak sangat Siam terdesak utk menewaskan Harimau Malaya sehingga terpaksa meminta talian hayat super power dari pengadil dari Korea itu.
Mujurlah aku mmg tak minat drama2 korea, tak minat makanan korea, tak minat lagu2 korea, k-pop semua tu aku tak minat.
Kalo diberi pilihan utk melancong ke Jepun atau Korea....aku lebih berminat nk ke Jepun.....jumpa Totoro dan si Muta kucing gemok di Ghibli Studio tu, hehe..
Mmmm........melainkan kalo ada yg sponsor gi Korea...aku gi jugak lah, kahhhhhhh......

Sian aku tgk pemain2 Malaysia terutama Fadhli masa dia kena keluar padang tu...menangiss laa dia, kan...

Nota ALONA:-
~Ait...apsal Siam yg kalahkan Malaysia nk geram kat pengadil Korea sorang. Kena geram kat Siam jugak lah ni, kannn...hehe....
~SALAH PERCATURAN rupa2nya kali ni, ye WAK...hehe..

4 comments:

Nad @ MamaZN said...

Siap bgtau tv gemuk, sbr je la akak ni, hehe

Rinna said...

Nyum2 sedapnyaa.. tgk burger ikan tuh.. :)

wantie said...

kalau tengah geram. mau mau sembam muka atas burger tu.

abang said...

Geram2 gak.. sambil geram sambil makan burger.. nasib baik Malaysia tak gol , kalau gol mau bersemboq burger.. kui3..