Thursday, December 20, 2012

Kenduri anak bujang Kak Imah

16.12.2012
Ahad

Kenduri ni berlangsung di Kg. Kamunting..................KARANGAN, Kedah.
Bukan Kamunting di Taiping Perak.....tau!!! hehe..

Anak sulung kak imah ni keje inspektor polis......tu yg kawen leh lalu bawah pedang ikut adat istiadat dorang.
Firdaus & Farah...
Flower girls....2 orang belah kanan tu anak dara kak imah. Kembar...tapi sorang kecik sket saiz badannya, hehe..
Ngan anak bujang kak imah yg ke-2...Masa aku kawen 1995 dulu..dia kecik lagi. Mgkn umur 5 tahun cenggitu. Hari ni, dia jadi pengapit abang dia...
Pengantin dan santapan....
Kitorang bukan OP utk majlis ni. Semuanya dari PDRM kalo tak silap.
Kitorang datang sebagai tetamu jemputan biasa aje, hehe..

Ni laa kak imah....
Meriah majlis kenduri ni. Air mcm2 jenis kaler ada. Makanan pun sedap2. Tak rugi laa datang, hehe..

Nota ALONA:-
~Ada lagi gambar lain....maleh nk edit. Gambar pengantin sendiri pun tak siap2 lagi, hoho...Kang bos marah!!!

6 comments:

atty's said...

seronok tgk acara kawin bawah pedang..ni ..

Nad @ MamaZN said...

Tak penah pegi kenduri pengantin yg beruniform lagi...

che mid said...

yang siadik tu, polis juga ke..

Rinna said...

Nostalgia..tgk org kawin lalu bawah pedang.. ini.. :)

Kesuma Angsana said...

Tingat waktu anak bongsu KA jd flower girl lalu bawah pedang terusk dia serik nak jadi flower girl pas tu. Ingat orng nak pedangkan die hehehe

wantie said...

amboi garangnya bos akak. hehe

kalau kerja polis pas tu lalu wah pedang gini. memang bolehhhhhhhhhhhhh..

hensem noh anak bujang tu