Wednesday, December 19, 2012

Ya Allah...tenangkan hatiku ini..

Aku rasa hari ni emosinya mendung.
Panggilan telefon perlu aku layani........
Runsing...tapi telah aku meluahkan jugak.
Terpulanglah pada pendengarnya nak kata apa.....
Bkn aku membengkeng tetapi ia nampak tergesa-gesa.
Perkara ini mmg serius tetapi kenapa perlu pening2 kan kepala??
Semuanya rahsia DIA.


Beginilah lumrah hidup...
Setiap rasa perlu dirasai....
Ada suka....ada duka....
Ada pahit, payau, kelat, masin, masam, manis...............
Semuanya ada jalan cerita yg telah tertulis...
Hadapilah ia setabah yg mampu...

Dari kejauhan,
aku doakan yg terbaik utknya..........Amin...

Nota ALONA:-
~Siapalah aku....
~Maaf, hari ni mmg mood terbang terawang-awang....
~Oppppps, di atas bukan puisi, ye...

5 comments:

::NureeN:: said...

akak buat nureen berteka teki sndrik...
tabah yer akak.. moga ada jln penyelesaiannya... :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

betui kak..begitulah kehidupan...ada pasang surutnya...

semoga akak tabah menghadapinya....

hugs akak dr jauh!

Gieyana said...

b cool k kak..:-)o

Unknown said...

apa pun cerita nya...saya mendoakan awak terus tabah

Anonymous said...

moga semuanyer ok ye