Friday, December 7, 2012

Percaya???...

Tadi kat TV9...rancangan galaksi...
Kitorang kat umah mmg bukak rancangan Galaksi tp sambil2 tu aku hadap skrin komputer. Mmg ada laa lagu Ekspress Rakyat masa tu..Aku dok tgk gak tv tp tengok jeling2 aje, hehe..Masa tu along bgtau, "eh...tu bukan gambar kita masa nk naik keretapi ke??"....aku wat tak tau. Pastu kat tv ulang lagi sekali gambar tu (slide)...along bagitau lagi sekali. Tp aku wat tak tau jugak, mm..

Tak lama tu dapat sms dari Ziti...adik abg. Dia bagitau..."fuiyo, pic ketapi cintamaniszlite masuk Galaksi TV9 td, tengok x??"...Hah???? mula laa along cakap..."Tu laa, along ckp tadi buat tak tau...".
Ye lah...mana nk percaya...along tak bagitau pun nampak watermark Cintamaniszlite tu. Tp dlm sms Ziti siap bagitau mcm tu, huhu..
Abg pun balas msj Ziti tanya..."gambar yg mana??"
Ziti pun jawab..."pic ekspres rakyat. Tetiba nampak pic mcm penah tengok jer. Kat bawah pic tu ada tulis cintamaniszlite.blogspot...". 
***Dialog sms lebih kurang laa ye, hehe...sebab nk pendekkan cerita, ngee...

Maka, haruslah pada Ahad 16hb minggu depan jam 1.30 petang kena tgk ulangan Galaksi ni utk bagi puashati, hehe...

Gambar ni lah!!!
Mana dorang dpt ek gambar ni?? Aku dh try gugel....tak keluar pun gambar ni di page pertama dan kedua. Mgkn ke ada yg guna gambar keretapi ni dibuat slideshow utk lagu Ekspress Rakyat ni??

Ntah laa...

Nota ALONA:-
~Apa2hal...kena tgk ulangan Galaksi siaran hari ni pada 16hb nanti...saja nk bg konfem jer, hihi..

4 comments:

Nad @ MamaZN said...

Ye ke kak..?
Try tgk kt tonton la..cepat sket ;)

wantie said...

Amboi...gelame la blog akak. Nak tengok ar lepas ni

el said...

el pun tgk galaksi smlm
adalah dgr lagu express rakyat n gambar tu..tp xtau pun tu kak pya..t akk konfem balik agagagaga

si cantik matahari said...

dah boleh naik 1 tgga untuk nama-nama besar bolgger.. :) sukenye.... :)