Thursday, December 27, 2012

Kasut sukan baruuu....

Abg dh hulurkan sekeping bajet utk beli kasut ni minggu lepas dh. Tapi aku yg takde masa nk pi beli lagi. Sebab aku mmg nk beli kasut POWER kat BATA jer.
Tadi...dh alang2 cari kasut sekolah akiss kat situ....maka aku pun amek kesempatan. Mula2 aku tengok yg dorang wat penghabisan stok tu aje...RM49.99 (RM50 ler tu, huhu) utk sepasang. Ada jugak ler yg berkenan tp takde saiz. Maklum ler penghabisan stok kan. Pilih lain pulak...tengah dok pilih2 tu ler Akiss gi tunjuk kasut yg susun kat tepi2 rak dinding tu. Yg ni mmg aku berkenan sgt tp mahal ler sket. Dh diluar bajet yg abg bagi ni, ngee...
Paling aku berkenan tapak dia tu selain kaler dia. Kaler yg lambat nampak nk kotor, hihi. Kes malas nk basuh kasut ler ni, kuikui.
Dulu aku dh cari kasut sukan yg bertapak mcm ni...leh mendaki bukit larut...smart ni!!! Tp takde saiz aku...paling kecik saiz 6.....
Skang dh jumpa yg ada saiz 4....kot tak beli............balik kang teringat2 pulak, adeii. Jadi, aku pun amek keputusan utk beli jugak ler. Harga dia RM75.99. Makanya, aku kena ler tambah sendiri RM26 tu, hehe...
Ok, petang kang gi gym ngan penoh langkah bergaya laa, hehe. Tapi harapkan langkah bergaya aje lah pun...exercise nya biasa2 aje, haw haw....
Tambah pulak aku tgh tunai puasa nazar lagi ni, ngee...

Terima kasih laa kat suami ku yg tersayang ye. Ni adalah utk galakkan aku gi gym jaga kesihatan ler ni...hehe..

Nota ALONA:-
~Tiap2 hari kena kuar cari barang sekolah selagi laa tak sekolah....huhu..

6 comments:

Zura@Iwan said...

smart kak...penuh bersemangat la gitu nk berjogging n daki bukit nnti..hehe...

Pink Lavender said...

makneng pon tgh plan nak beli kasut sukan baru...hehew...

Kesuma Angsana said...

amboi. hebat nmpak kasut tu

el said...

ha dah ada kasut tu jgn nak malas sgt nak gym..kot ye pun nti pki kasut tp dok berdengkur atas katil hahahaha..guwau je kak..jgn marah eh

kak...cun kak kasut tu...

ayu Ismail said...

Wah bestnya kat tmpt ina ada gym utk wanita ya ..

wantie said...

wah.. cantik. terbaik la kak. T pun suka kaler hitam pink .

kalau tanya T tak payah tengok design tu T dah kata lawa. sebab t suka pink hitam.