Tuesday, December 11, 2012

Idah tunai janji....

Setelah abg dh bagi izin...............................
Akhirnya Idah menunaikan janjinya nk belanja aku tiket kapalterbang gi-balik KL - Jakarta/Bandung.
Dia dh booking tiket flight online utk aku pd Ahad 09/12 hari tu.

Ni tiket balik, hehe...Bandung-KL..




Idah kata gi sana 4h 3m. Katanya pegi berlapan. Kesemuanya pempuan.
Idah cuma belanja tiket pi balik aje, hehe. Tiketnya pun takde ler murah2 jugak..RM100 lebih gak sehala..

Yg lain tu aku kena kuarkan sendirilah. Dalam RM510.00 cenggitu tak termasuk RM utk shopping, ye!! Ni antara emel dari Idah semalam, hehe..

1) ACCOMMODATION WITH BREAKFAST FOR 4 DAYS 3 NIGHTS
2) LUNCH/DINNER 
3) AIRASIA BAGGAGE UP TO 15KG ONLY (excess baggage kor bayar additional cost)
4) ELF MPV with Supir.
5) ENTRANCE FEE for Tangkuban Perahu.
6) FLIGHT TICKET - AKU SPONSORED..

Kena ler mula menyimpan ye.. termasuk ler duit nk me'nyopping' nanti, hehe.
Passport pun kena ler buat nanti.............

Nota ALONA:-
~Bila nk peginya??...InsyaAllah, lambat lagi

7 comments:

myaishahhafiz said...

wah bestnya dpt jln2 bandung...

wantie said...

waduh waduh.. rejeki tu.. ada masa lagi gak tuk menabung.

T ni bukan tak nak booking. risau la sebab lama lagi nak pergi. kang termengandung la celah celah tu. adoi..

ayu Ismail said...

selamat melancong..bestnya dapat gi dgn member...

el said...

sape idah tu kak..
akk dpt lucky draw ke lol
nak ikot bley..

lau xbley..ermmm bw balik souvenir dah lah tuk el yo haha

Kesuma Angsana said...

wah seronoknyer

Nad @ MamaZN said...

Bile nak gi nye ni kak?

Azian Elias said...

seronoknya org dah belanja..kalau i pun happyyyyy...selamat berjimbaaa..