Friday, February 8, 2013

Hari ini...

08.02.3013
Jumaat

Hari ni....aku pencen hantar dan amek angah & akiss gi dan balik dari sekolah.
Hari ni....angah masih menyarungkan uniform ni dan esok2nya...ia bakal tidak digunakan lagi. Nak bagi sepupu2 lelaki pun....mmg takde yg sama saiz ngan angah yg dh bersekolah menengah.
Gambar diambil hari ni...balik dari sekolah tadi. Timakasih angah yg spoting!!!
Angah dh terima sijil berhenti sekolah.
Simpan laa elok2, ye...

Gambar akiss ni gambar dh lama. Gambar masa baru beli baju ni, hehe..Dia takmo tangkap gambar lak tadi, ngade2!!!
Akiss pun sekejap jer pakai baju ni. Lencana sekolah yg aku dh jahitkan kat tudung tu pun aku dh tetas benangnya dh. Cuma tudung jer yg boleh digunakan kat sana. Baju putih dan kain tu...kena simpan jer sebagai kenangan. Akiss pun sama laa mcm angah....takde sepupu2 pempuan yg sama saiz ngan dia bersekolah menengah.

Semoga....dorang kuat dan tabah menghadapi hari2 sebagai pelajar yg tinggal di asrama.

Nota ALONA:-
~Mgkn sang kancil tidak akan keluar setiap hari dh nanti...

3 comments:

Nad MamaZN said...

Terasa sunyi kan kak nnt...

Ena's Palace said...

Dpt berehat skjap kan kak....
Bila dorang da dok asrama nnti mesti terasa ketiadaan dorang kan...

Bellezza Bunga Matahari said...

2 2 masuk asrama? kat mane je kak? :)