Friday, February 15, 2013

Lagi ke kedai ECO RM2

Balik dari hantar along ke hostel...kitorang gi singgah kat kedai ni.
Ini adalah kali ke -3 aku masuk sini, hehe..
Parking masih penoh...tambah2 pulak tengah cuti CNY lagi, kan. Mujur kat ujung2 bangunan tu kebetulan ada 1 kosong. Terus parkir kat situ.

Masuk kedai ECO kali ni Fadel & Dayah nak membeli barang2 RM2 yg diperlukan. Sbb skang ni susah dh nk cari barang2 harga RM2, kan..kan...terutama alas kaki, kata Fadel, hehe..
Pilih...jangan tak pilih...
Akiss....seorang budak cepat risau ni...
Byk jgk ler barang yg fadel dan dayah borong, hehe..
Dalam RM40 jgk kot....
Tp aku pun sebok nk membeli jgk, adeii. Abes jgk ler RM14 cenggitu, huhu...

Malam tu...kat umah...sesi mengurut belakang badan angah oleh ayahngah.
Selain urut...belakang angah ditampal koyok (PANAFLEX) oleh ayahngah dia.
Ayahngah urut sambil diperhatikan oleh makngah...
Malam tu...byk perkara yg nk diselesaikan.
Sempat lagi keluar gi umah kak hawa nk amek 3 pasang baju kurung akiss utk dipakai gi kelas prep kat sana nanti....

Nota ALONA:-
~Setiap pengalaman ada pengajaran. Kerana itu ia boleh menjadi guru yg terbaik dalam kehidupan.

6 comments:

el said...

akk dah jd loya kestemer kt ECO RM2 tu..ehhh loya pulak hahahaha

Nad MamaZN said...

Pandai pakngah mengurut ek...hehe

ibuayu said...

macam best kedai rm 2..kat sini dulu tulis rm2 sekrg ni dah macam2 harga barangan dia

wantie said...

ngurut... best woo dapat ngurut. segar rasa

Gieyana said...

kak..tlg urut sy leh? Ekekeke...

Mau rambang mata g kedai cmni..

AzieFirdaus Kamarudin said...

kedai rm2 yang kat mana kak???dkt hotel ssl traders ke kak?**confident jek kan???hahah...kalo sana..ada adik azie keja sana..dia cuti semester...bulan 5 masuk balik last sem...tapi boss x tau la..kalo tau..x dpt la kija...hahaha...shhhhhhhh...shhhh..diam2 tau kak...hhiihi