Monday, February 11, 2013

Kata2 sedih dari seorang sahabat...

Aimi ni kawan baik akiss..
Dari sekolah rendah....mmg dorang ni akrab. Sampai kekadang cikgu baru masuk ngajar kat situ ckp dorang ni mcm kembar. Maklum ler, kaler kulit pun lebih kurang sama...kecik pun lebih kurang sama walaupun Aimi lagi kecik dari akiss, hehe.. Walaupun dia kecik2 cili padi...tp dia pandai. Cuma dia tak isi borang masuk asrama. Rasanya kalo dia isi borang ari tu...mesti dia pun leh dapat jgk.

Aku penah ler berborak ngan mak si Aimi ni masa hari pendaftaran dorang ke tingkatan 1 awal Januari ari tu...dan mak dia ada laa bagi alasan kenapa dia tak mohon sekolah berasrama utk Aimi.

Walaupun aku skang dh jadi ibu tapi aku paham ngan perasaan budak2 ni.
Maklum ler....kita kan penah kecik mcm dorang jgk.

Dorang ni dalam kelas dari sekolah rendah mmg dok meja dekat2, sebelah menyebelah...kekadang sampaikan cikgu kena alihkan salah sorang gi tempat lain...huhu.


Alahaii...sian dia.
Tapi, nak menjadi orang berjaya...kat mana2 sekolah pun sama. Tambah2 budak pandai mcm Aimi ni.
Cuma, akiss ngan angah ni nk ikut jejak along...belajar dan dok asrama.

Nota ALONA:-
~Aku pun tgh standby jer airmata nk keluar ni, sob..sob...

4 comments:

el said...

kenapa dia xpohon je kak

Nad MamaZN said...

In shaa Allah persahabatan takkan putus...
Jadikan pembakar semangat nak bersaing secara sehat...
Saya ckp pandai la, huhu..!

Kesuma Angsana said...

sweetnyer !

wantie said...

faham sangat sebab t pun ada member yg kembar dua sejak sekolah rendah sampai menangah....

moga dia baik baik aja ye. best ayat sayang dia tu. sayang benar