Friday, February 22, 2013

Sambil2 online...

Sambil2 online, sambil2 ngadap gambar2 pengantin.....kekadang aku suka gak layan & mendengar lagu2 malar segar di muziknusantara.com . Mcm2 pilihan penyanyi yg boleh kita dengar lagu2 evergreen mereka.
Aku ni mmg jiwa retro....jiwa malar segar. Aku lebih suka2 dgr lagu dulu2 dari lagu2 skang. Tp ada jgk ler lagu2 skang yg aku suka dgr dan tertarik utk mendengar.
Muzik nusantara ni mmg dh lama dh. Kat sini mmg arkib utk cari lagu2 lama yg aku suka dgr, huhu...
Kalo penyanyi malar segar yg aku suka dgr lagu2 dorang antaranya Sanisah Huri, Sharifah Aini, Uji Rashid, Saloma....dan abg bawa pengaruh jugak....iaitu lagu2 Ahmad Jais, A.Ramlie, 60an....mm...

Masa ni aku sedang dgr lagu2 dari Sanisah Huri........
Bila dgr lagu2 lama ni....sangat teringat nostalgia dulu. Masa kecik2, masa tadika, sekolah rendah........mm.. Skang ni anak2 aku pun dh takde yg sekolah rendah dh, huhu..

**Kalo zaman sekolah menengah lak...lagu2 rock kapak...ngee...

Nota ALONA:-
~Mmg, kalo dgr sesuatu lagu...otomatik otak aku akan mengembara kembali ke zaman mula2 dgr sesebuah lagu tu....

3 comments:

Gieyana said...

ska gak layan lagu oldies nie gak kak...santai..:-)

mamawana said...

Assalam,

Sama ler kiter... zaman seluar katok bolin tanpa baju lari sana lari sini... joget2 dengar lagu ni... ihiikks

Nad MamaZN said...

Saya suka gak lagu rock kapak tu..
Tp lagu zaman2 sanisah huri n the geng dgr gitu2 je.. Bukan zaman saya kot hehe
Tp saya ok je klu dgr heheh