Friday, March 29, 2013

Gajet terbaru.........

23.03.2013
SABTU

Akhirnya..abg dh sambar gajet yg baru sbb hp yg telah digunakan sejak sekian lama dh gelong, keypad pun dh tak berfungsi dh. Lama betul abang guna henpon Sony Ericson tu. Beli set yg ori jgk kat kedai hp SE yg mmg jual semua hp SE  jer...Berbaloi laa nk rosak skang pun, huhu.

Skang abg dh tukar. Tak guna SE dah....Nak jenama Samsung jgk...gara2 anak-anak & isterinya jgk guna samsung jgk, huhu..
Beli model Galaxy grand utk 1st batch dpt pen ni sebatang. 
Eh...ada ACE Plus jgk?? hehe...ni along punya.
Abg tengah kira duit nk bayar...
Along pun kena racun guna samsung jgk, huhu. Sama model ngan angah dan akiss.
Semua leh berwi-fi guna hp jer kat umah ni....
Tp aku kena bukak pc jgk setiap hari...biasalah!!!!

Nota ALONA:-
~Tetiba jer Samsung...........hmm, ntah laa..

5 comments:

Nad MamaZN said...

Wah... Sume sume pun henpon baru nampak gayanya tu ;)

Rindunya! Mlm ni marathon bace :)

mama leen said...

woww... bestnya.. fon baru lagi.. :)

wantie said...

sama model senang sikit kak. senang nak explore. pakat explore sorang sikit pas tu combine. baru leh maju..

memang banyak benda yg kena belajar dlm samsung ni. banyak function.

Kesuma Angsana said...

amboi hp baru tu jeles2

Zura@Iwan said...

wahhh...keluarga samsung la ni..hehe..