Wednesday, March 6, 2013

Masih belum terlambat..

Masih belum terlambat utk sedar dan membuat perubahan. Sape yg tak penah tgk lagi video ni....jom tengok dan hayati apa yg nak disampaikannya.


Semoga kehidupan & ekonomi anak cucu cicit kita nanti lebih terjamin.

Nota ALONA:-

~Dalam pada tu...apa yg dapat jgn lupa utk bersyukur...

4 comments:

Zura@Iwan said...

ala kak...

kt opis tak leh tgk video..hehe

Ena's Palace said...

kena sentiasa bersyukur...dan kena rajin berusaha untuk berjaya..

byk pengajaran dr video ni kak...

wantie said...

tak dapat nak cakap apa dah...

ramai yg suka buat gitu. sib baik biz ayah T tu tak suka wat loan. Ayah T memang pantang. Ni beli keta pun dia bising. riba riba riba...

CheNamNam said...

Terima kasih kak atas perkongsian nie..