Sunday, March 10, 2013

Lepak berdua...

Ntah laa...skang ni selalu rasa boring. Rasa sunyi.....Bila malam jer...mula ler ajak abg keluar ronda2. Keluar melepak. Padahal keje melambak2 ni.

Bila kitorang ronda2 kat area lake ni...penah jgk ler nampak kereta2 yg berhenti di tempat2 sunyi SEDANG dikunjungi oleh polis bermotor. Memeriksa utk membanteras sekiranya perkara yg tak bermoral berlaku di situ. Elok laa pun...kan.


Aku ngan abg lepak kat area sini....tempat ada taman permainan ni.
Kat sini ramai mereka yg berkeluarga melepak sambil anak main buai, gelongsor malam2, hehe.
Kat sini pun ada lori kecik yg jual jajan, air, buah2an potong..
Aku beli seplastik dua buah2 potong tu...dan makan sama2 ngan abg ngadap tasek ni. Abes jer buah potong dlm plastik tu...kitorang pun balik ler umah sambung keje yg tak abes2 lagi tu, hehe..

Nota ALONA:-
~Tak reti pulak nk lepak lama2. Nyamuk & agas2 byk. Camne orang leh lepak lama2 kat sini waktu2 gini?? Rasanya dok umah lagi best...hehe..

7 comments:

Nad MamaZN said...

Mlm2 terang ek kak area tmn tasek ni?

Ena's Palace said...

Berdating ngn abg ye...hehehe...oklatuh dari boring2 kan...dpt mengimbau masa2 muda dulu...

ibuayu said...

tasik ni tempat date akak masa duk perak dulu hehe..tapi taklah gi waktu malam

wantie said...

Ntah le kak budak budak mentah suka le lepak memalam. Kat seagate ni bersepah.

Dok umah best

si cantik matahari said...

bila duk rumah rasa nak keluarkan bila dah keluar lepak2 sekejap dah rasa ingt rumah.. hehhe org yg lepak lama2 tu mmg dia xsedar ada byk nyamuk tu.. :)

el said...

wahh kak dating mlm2 ke..romentik nyer :)

Zura@Iwan said...

kalau bdua ni..mmg rasa nk ronda2 je kan kak...