Thursday, March 14, 2013

Keluar ngan akiss...

14.03.2013
KHAMIS

Ada barang yg nk kena beli. Aku kuar ngan akiss....hehe. Mentang2 akiss ada kan?? Kalo takde akiss, mmg aku ajak abg ler yg gi TESCO lepas2 maghrib cenggitu, hehe..
Skang ni risau jgk kalo keluar sorang2.....sbb ada kes kat TESCO sini sorang pempuan (sbb keluar sengsorang diri) kena pukau kat eskelator turun kat ngan tempat jual eskrem tu. Cina jaga eskrem tu nampak tp dia mana ler tau tu kes jenayah...dia ingat orang tu kawan sama kawan tetiba terjumpa kat situ, kan. Dh pempuan ngan pempuan. Cara dia wat keje tu pun tak mencurigakan langsung.

Ok...citer semula aktiviti aku hari ni...
Akiss kata dia nk gi sekolah rendah jumpa cikgu2 ngan sorang lagi kawan yg sama di Transkrian...tp OTW tetiba kawan dia xjadi lak, ada hal lain. Maka akiss pun takmo ler pegi. Terus jer ke TESCO.

Beli beras, tisu, makanan kucing, susu tepung, oat 3 in 1 abg dan beberapa barang lagi.......
Nak claim kat abang ni.......hehe..
Gi berdua aje ngan budak ni....akiss....
Bagi aku cantek kasut ni...beli kat Red Modani, TS masa sale CNY dulu. Ada less...RM25.
Dh lama dh beli kasut akiss ni. Sebelum dpt tawaran masuk mrsm lagi. Ada jualan sempena CNY.
Kaki akiss ni dh saiz kaki ibu dia dh, huhu....cuma kaki ibu dia gemok ler. Mmg tak leh ler nk sarung kasut akiss ni, kehkeh. Kalo sarung jgk...mau kembang dan lekang kasut tu, :P

Dari TESCO....gi pulak kedai ECO RM2....ish..ish..bunyi dekat2 jer tu ....tesco......eco...mmm...
Ada mende nk cari kat sini jgk. Mende yg ada dijual di tesco tp harganya lebih murah di eco...........hahaha..
Barang2 yg aku beli kat tesco tadi....takde dijual kat Eco. Tu pasal kena jgk beli kat tesco. Paham, kan??

Nota ALONA:-
~hihi............

5 comments:

Kesuma Angsana said...

kasut tu mmg comey lah !

CheNamNam said...

alolo cute sangat kasut tue kak..berkenan tengok..mesti chomel akiss pakai..:)

teringin plak nak pergi kedai Eco tue kak...asyik dok dengar akak citer jerk...next time balik kg nak singgah lahh...

Gieyana said...

cte ar..sy suka kalau kasut bunga2cmni..:-)

Nad MamaZN said...

Haha..
Setuju ngan cnn
Ari2 citer pasal kedai rm2 tu
Buat saya teringinnnnn sgt nak p
Hehe
Kasut tu cute!

wantie said...

comey..cute. lawa .kalau T pun rembat kak